• شنبه / ۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401120604301
  • منبع : نمایندگی قزوین

«شمس آذر قزوین» همچنان یکه‌تاز لیگ‌ آزادگان

«شمس آذر قزوین» همچنان یکه‌تاز لیگ‌ آزادگان

ایسنا/قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور در بازی‌های هفته بیست‌وسوم تیم شمس آذر قزوین در ادامه روند شکست‌ناپذیری در خانه، برابر فجر شهید سپاسی شیراز به برتری رسید.

به گزارش ایسنا، شمس آذری‌ها که با هدایت سعید دقیقی از روی سکو، برابر شاگردان مهدی رجب‌زاده صف آرایی کردند تواستند ضمن برد سه بر یک برابر فجر سپاسی، ضمن کسب سه امتیاز خانگی و رسیدن به امتیاز ۴۸، اختلاف امتیازات خود با سایپای رده دومی را در عدد ۱۱ نگه داشت و یک گام دیگر تا رسیدن به لیگ برتر نزدیک تر شد.

فرشید طالبی، مربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در پایان بازی و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم جوان فجر در  شرایط سختی است و در این چند بازی با تیم‌های بالانشین مصاف داشتیم.

وی ادامه داد: روی نقاط ضعف و قدرت تیم شمس آذر آنالیز و کار کرده بودیم، اما امروز شمس آذر بازی خوبی ارائه داد.

مربی تیم فوتبال فجر افزود: ۱۸ بازیکن تیم ما تغییر داشت و بازی با بازیکنان جوان در این فصل نقاط حسن و قوت زیادی داشت ضمن اینکه اجرای تفکر سرمربی در تیم به طور قطع زمان‌بر است.

طالبی گفت: شمس آذر بازیکنان تراز اول و ایده‌آلی را جذب کرده و بازیکنان تیم شمس آذر باور داشتند می‌توانند پیروز باشند، ولی ما به طور قطع از هفته آینده به دنبال رشد و بهبود روند تیم هستیم.

بازیکنان شمس‌آذر آرامش لازم را دارند

مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شمس آذر نیز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک این پیروزی به مردم استان قزوین گفت: امیدوارم بتوانیم قهرمانی لیگ یک و صعود به لیگ برتر را در ادامه راه جشن بگیریم.

مربی تیم شمس آذر ادامه داد: فجر شهید سپاسی تیم ریشه‌دار و با سابقه‌ای است، بازیکنان ما تمام خواسته‌های کادر فنی را با تمام توان در زمین اجرا کردند و بازیکنان امروز یکی از بهترین بازی‌های تیم را ارائه دادند و نشان دادیم هجومی‌ترین تیم لیگ‌های برتر و دسته یک هستیم.

وی‌ در پاسخ به سوال اینکه لیگ برتری شدن شمس آذر برای آرامش بازیکنان حاشیه‌ساز نبوده، گفت: کادر فنی در راس آن‌ها سعید دقیقی و مدیران باشگاه تمام وقت خود را گذاشته‌اند، در تمرینات و مسابقات با تمرکز وارد می‌شویم و به بلوغ این رسیده‌ایم که تیم شخصیت لیگ برتر را دارد و توانستیم از حاشیه دور باشیم و به دنبال برد و پیروزی هستیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha