• سه‌شنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1401120201141
  • خبرنگار : 71429

آغاز فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی

آغاز فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از آغاز فرآیند مصاحبه با پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی آزمون استخدامی صدور مجوز تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، حسن روحانی‌نیا  گفت: فرآیند مصاحبه با پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی آزمون جذب دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، از ابتدای اسفند ماه سال جاری با متقاضیان استان تهران بعنوان نخستین گروه از پذیرفته‌شدگان آغاز شده است.

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی افزود: طی پیامکی که به پذیرفته‌شدگان ارسال می‌شود، زمان حضور متقاضیان جهت انجام مصاحبه، اعلام می‌شود تا براساس برنامه‌ریزی‌ها و زمان‌بندی‌های مشخص شده، در محل مصاحبه حضور پیدا کنند.

وی افزود: نخستین آزمون استخدامی صدور مجوز تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، ۲۴ آذر ماه سال جاری برگزار شد که از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان، ۶۰ درصد مرد و ۴۰ درصد زن بودند.

پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی، موظف بودند از ۱۳ بهمن ماه حداکثر ظرف مدت ۷ روز به همراه شناسه ثنا به تارنمای Azmoon.adliran.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک درخواستی و پیگیری مراحل بعدی پذیرش اقدام کنند که پذیرفته‌شدگان نهایی، پس از طی مراحل مذکور و براساس زمانبندی صورت‌گرفته از طرف مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، جهت انجام مصاحبه دعوت می‌شوند.

۱۲۰۰ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha