• دوشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401120100718
  • خبرنگار : 71638

هدیه روی ماتا به ساپینتو در نشست خبری

هدیه روی ماتا به ساپینتو در نشست خبری

دستیار ریکاردو ساپینتو در غیاب این سرمربی پرتغالی که به علت محرومیت از روی سکوها بازی استقلال و ملوان را تماشا می‌کرد، پیروزی و صعود آبی‌پوشان را به ساپینتو تقدیم کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر استقلال به پایان رسید.

روی ماتا مربی استقلال در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: همانطور که دیروز گفتم ما انتظار بازی بسیار سختی را داشتیم. ملوان تیم بسیار منظمی بود و می دانستیم که دفاع را از عقب شروع می کند.

بیشتر بخوانید

صعود استقلال در جام حذفی/ ملوان حریف مورد علاقه ساپینتو

این مربی ادامه داد: زمانی که توپ در اختیار ما بود باید تیم را هماهنگ نگه می‌داشتیم چرا که تیم حریف منتظر ضدحمله بود. به دلیل این نکات باید صبور بازی می‌کردیم. باید بگویم این رقابت برای تیم ما مشکل بود چرا که ۱۱ بازیکن روبه روی ما قرار گرفته بودند.

ما تیم بزرگی هستیم

ماتا خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم دستورات را به خوبی اجرا کردند و می‌دانستیم فقط با گذشت زمان می‌توانیم به گل برسیم. باتوجه به افراد اضافه شده به ترکیب، نشان دادیم که ما یک تیم هستیم. ما تیم بزرگی داریم و از این بابت خوشحالیم. همه بازیکنان اهمیت بالایی برای ما دارند.

این برد تقدیم به ساپینتو

او گفت: می‌دانستیم که گل می‌زنیم و در ادامه بازی را مدیریت کردیم. خیلی خوشحالم که بازی را پیروز شدیم. دوست دارم این برد را به سرمربی خود اهدا کنم. همچنین این برد را به طرفداران استقلال که این تیم را حمایت کردند تقدیم می‌کنم. باید بگویم که همه ما با هم هستیم.

او در پاسخ به اینکه ملوان تیمی است که بسته بازی می کند، آیا در این باره استقلال برنامه‌ریزی انجام داده بود یا خیر؟ گفت: این موضوع را می‌دانستیم. گفته بودم که بازی سختی در انتظار داریم و می دانستیم ملوان فشرده بازی می‌کند و برای همین در طول هفته تیم را برای این موضوع آماده کرده بودیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۱ ۲۳:۳۲

با سلام..به تیم محبوبی چون استقلال...دم دکتر فتح الله زاده گرم...میخام بگم . دکتر دوست داریم....روحیه استقلال دوچندان شده من به عنوان وکیل میتونم کمک کنم...