• چهارشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1401112620208
  • خبرنگار : 71584

تحویل ۲۲ هزار فقره اسناد علوی به مردم

تحویل ۲۲ هزار فقره اسناد علوی به مردم

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ما کار اقتصادی می‌کنیم اما جهت اصلی کار اقتصادی به سمت مناطق محروم می‌آید، گفت: همه سود را مصروف محرومیت‌زدایی و در جهت امور محرومان هزینه می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، پرویز فتاح در مراسم بهره‌برداری از ۷۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش بیش از ۷۰۰۰ میلیارد تومان با اشاره به طرح‌های محرومیت زدایی اظهار کرد: اهتمامی که شده با همکاری دولت است. ما در کنار دولت مردمی هستیم. با دولت قبل هم همکاری خوبی داشتیم و در این دولت استانداران بیشتر همکاری می کنند.

وی افزود: دو هفته گذشته رشت بودیم و اعلام کردیم ۲۲ هزار فقره اسناد علوی را با اذن مقام معظم رهبری به صورت رایگان به مردم تحویل دادیم که ارزش تقریبی آنها بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان است. رقم واگذاری ما به ۱۳۵ هزار فقره اسناد علوی رسید.

فتاح ادامه داد: به لطف خدا امیدواریم سال آینده بتوانیم اعلام کنیم املاکی که پهلوی به زور از مردم گرفته و امضا گرفته بودند و اسناد را به نام خودشان زده بودند، به مردم برمی‌گردد.

وی همچنین یادآور شد: برای همکاری با دولت اقای رییسی اعلام کردیم و برای  طرح مسکن ملی حدود ۱۰۰۰ هکتار رایگان در اختیارشان قرار دادیم که ارزش آن نیز بسیار بالاست.

رییس بنیاد مستضعفان همچنین اعلام کرد: حداقل ۲۰۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی دادیم.

وی در ادامه به همکاری بنیاد مستضعفان با نهادهای دیگر اشاره کرد و گفت: با کمیته امداد و بهزیستی، بنیاد مسکن و دولت همکاری‌های تنگاتنگی داریم و این هم‌افزایی‌ها در حال انجام است.

فتاح در پایان با بیان اینکه ما به نحوی به مولدسازی که امروز مطرح است، عمل می‌کنیم، گفت: اموال متروکه به مولد تبدیل می‌شود. اگر دولت بتواند قانون آن را درست اجرا کند، ما آماده ایم الگویمان را در اختیار بگذاریم که مولد سازی را به نحوی که به نفع مردم و تولید و اشتغال است، در بنیاد انجام دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha