• دوشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401112418587
  • خبرنگار : 50037

فرماندار رزن:

اجازه ندادیم راهی مسدود شود/ تمام راه‌های رزن باز است

اجازه ندادیم راهی مسدود شود/ تمام راه‌های رزن باز است

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن گفت: با وجود بارش سنگین برف و کولاک شدید روز گذشته تمامی راه های اصلی، شریانی و راه های روستایی و فرعی شهرستان رزن باز بوده و خوشبختانه هیچ مشکلی در تردد وجود ندارد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بارش و کولاک شدید روز گذشته برای جلوگیری از مسدود شدن محورهای ارتباطی و راه های شریانی، اصلی و راه های روستایی سطح شهرستان علاوه بر ماشین آلات راهداری از ظرفیت امکانات و ماشین آلات لودر و گریدر بخش خصوصی از جمله کارخانه سیمان و ماسه شویی و سایر بخش ها نیز برای برف روبی و باز گشایی مسیر و محورها استفاده کردیم و با این اقدام اجازه ندادیم هیچ یک از راه ها مسدود شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون تردد در تمامی محورهای اصلی و شریانی و سایر راه های سطح شهرستان روان است، افزود: یکی از اولویت های اصلی ما در بازگشایی، راه هایی است که نباید بسته یا مسدود باشد و همین امر در اولویت بندی محورها برای بازگشایی موجب شده که خوشبختانه موردی از اسکان موقت در شهرستان در بارش سنگین برف اخیر نداشته باشیم.

غفاری‌آثار گردنه آوج را از نظر پرتردد بودن مشابه گردنه اسدآباد دانست و گفت: با توجه به کوچک بودن شهر رزن و تردد بالای این شهر در شرایط برفی امکانات لازم برای برف روبی را به گردنه آوج اختصاص می‌دهیم تا مسدود نشود چراکه انسداد این گردنه مشکلات بسیاری را در اسکان مسافران و وضعیت تردد برای شهرستان رزن به وجود می‌آورد ضمن اینکه این موضوع را در سال ۸۶ شهرستان رزن تجربه کرده است.

وی گفت: هفته گذشته به علت بارش سنگین برف به دستور فرماندار آوج قرار بود این محور مسدود شود که ما این اجازه را ندادیم و ضمن اختصاص امکانات لازم برای بازگشایی و برف روبی محور فوق، خود نیز تا پایان عملیات برف روبی در محور حضور داشتم.

به گزارش ایسنا، شهرستان رزن دارای داری سه راهدار خانه در شهر دمق، گرمک و شهر رزن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha