• جمعه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۲:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401112116596
  • منبع : نمایندگی سمنان

/ایران استوار ۴۴ سال افتخار/

راهپیمایی۲۲بهمن در ۷۰نقطه سمنان+ مسیرهای راهپیمایی و سخنرانان ۴ شهر بزرگ استان

راهپیمایی۲۲بهمن در ۷۰نقطه سمنان+ مسیرهای راهپیمایی و سخنرانان ۴ شهر بزرگ استان
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان از برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۷۰ نقطه این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین ۲۱ بهمن ماه خرمیان اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۷۰ نقطه از استان سمنان به همراه جشن های با شکوه برگزار می گردد .

وی ادامه داد در شهرها و شهرستان های بزرگ این استان در کنار راهپیمایی ایستگاه های فرهنگی از جمله اجرای گروه سرود ، خوانندگان، مداحان وورزش کاران مهیا شده است. 

وی تصریح کرد: کلیه کمیته های ۲۵ گانه استانی ، در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به برپایی ایستگاه سلامت، قرارگاه های فرهنگی و .... اقدام می کنند و همچنین در راهپیمایی مرکز استان نمایشگاه دستاوردهای نظامی ستاد نیروی های مسلح برپا و در معرض دید عموم مردم گذاشته خواهد شد .

وی ادامه داد: راهپیمایی امسال با حضور پرشور دانش آموزان به همراه برپایی موکب های انقلاب خواهد بود و همچنین مقرر شده در راهپیمایی امسال نمایشگاه شرکت های دانش بنیان نیز برگزار گردد .

حجت الاسلام خرمیان بااشاره به متفاوت بودن ساعت آغاز راهپیمایی در شهرستان های مختلف استان به این راهپیمایی در چهار شهر بزرگ استان پرداخت و اظهار کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در مرکز استان راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان سعدی آغاز و راهپیمایان به سمت میدان امام این شهر راهپیمایی می کنند.

سخنرانی میرعمادی در شاهرود

وی ضمن دعوت از شهروندان سمنانی برای حضور در این راهپیمایی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانپور نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع کشور سخنران مراسم پایانی در مرکز استان خواهد بود.

وی از حجت الاسلام میرعمادی نماینده پیشین ولی فقیه در لرستان و عضو خبرگان رهبری به عنوان سخنران راهپیمایی شاهرود نام برد و افزود: راهپیمایی ۲۲بهمن در شاهرود از ساعت ۱۰ صبح فردا آغاز و مردم از میدان جمهوری اسلامی به سمت میدان آزادی راهپیمایی می کنند.

سخنرانی سخنگوی وزارت خارجه در دامغان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه راهپیمایی فردا در دامغان نیز ساعت ۱۰ آغاز می شود ادامه داد: دامغانی ها فردا از میدان امام خمینی(ره) به سمت چهارراه چشمه علی جنب آتش نشانی راهپیمایی می کنند.

وی یادآوری کرد: دکتر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه سخنران راهپیمایی ۲۲بهمن در دامغان است.

خرمیان با اشاره به راهپیمایی ۲۲بهمن در گرمسار گفت: راهپیمایی گرمساری ها از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان امام خمینی(ره) خواهد بود و امام جمعه گرمسار سخنران این راهپیمایی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha