• پنجشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401112015826
  • منبع : نمایندگی ایلام

امروز و با حضور معاون استاندار

۱۲ پروژه در ایوان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۱۲ پروژه در ایوان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

ایسنا/ایلام  با حضور معاون استاندار ایلام ۱۲ پروژه شهرستان ایوان همزمان با دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۴۸۱ میلیارد ریال امروز افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

 "محمدسبحان حسنی"  امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در نهمین روز از دهه مبارک فجر بخش تصویربرداری ( ict اسکن و رادیولوژی ) بیمارستان امام رضا ( ع ) شهر ایوان  را افتتاح کرد.

 برای افتتاح این بخش حدود ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

افتتاح مجموعه گردشگری و تفریحی روستای خوران شهرستان ایوان

 مجتمع گردشگری و تفریحی "هدی آزادی" با سرمایه گذاری بیش از ۴۴ میلیارد ریال با حمایت صندوق کارآفرینی امید در استان ایلام همزمان با سایر استان ها بصورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد که با بهره برداری از آن برای ۱۳ نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

برای راه اندازی این طرح مبلغ ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی از محل اعتبار مشترک صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

سایت 4g روستای بلیین افتتاح شد 

با بهره برداری از این سایت روستای بلیین به شبکه ملی متصل خواهد شد.

۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه مناطق روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای این بهره برداری از سایت هزینه شده است.

مرکز ثابت خونگیری شهرستان ایوان کلنگ‌زنی شد

معاون استاندار ایلام با تاکید بر اینکه فعالیت سازمان انتقال خون و نقش بی بدیل آن در نجات جان انسانها بر کسی پوشیده نیست، با تقدیر از عملکرد اداره کل انتقال خون استان ایلام، تاکید  کرد: توسعه مراکز خونگیری در سطح استان با در نظر گرفتن استانداردهای لازم نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت و نجات جان بیماران و نیازمندان به خون و فراورده‌های خونی دارد.

دکتر «لیلی عاصم آبادی» مدیر کل انتقال خون استان ایلام نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل عنوان کرد: احداث مرکز خونگیری در شهرستان ایوان یکی از مطالبات مردمی بوده که با هماهنگی و مساعدت ستاد مرکزی سازمان انتقال خون، مجوز احداث پایگاه ثابت خونگیری در شهرستان‌های ایوان و دهلران اخذ شد که خوشبختانه امروز شاهد کلنگ زنی پایگاه ایوان هستیم.

وی با اشاره به اینکه این مرکز در زمینی به مساحت ۲۵۸ متر مربع با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد، گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تجهیزات مورد نیاز این مرکز خریداری شده و برای احداث آن مبلغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

عاصم آبادی شهرستان ایوان را یکی از شهرستان های استان با شاخص بالای اهدای خون اعلام و عنوان کرد: در سریع ترین زمان ممکن فرایند مناقصه و احداث این مرکز آغاز خواهد شد.

۱۲ طرح و پروژه در شهرستان ایوان همزمان با دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۴۸۱ میلیارد ریال امروز افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

 غبار رویی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کلنگ‌زنی امتداد بلوار آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی )، افتتاح فاز دوم بیمارستان امام رضا(ع) ، افتتاح دکل مخابراتی روستای بلیین، افتتاح چند پروژه عمرانی  بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان، افتتاح پروژه های بهسازی شبکه برق روستاهای (نرگسی، شیره چقاه، سانیری و ویله)، کلنگ زنی ساختمان یادمان شهدای تنگه کوشک ایوان و بازدید از پروژه تصفیه خانه آب آشامیدنی شهر ایوان از جمله برنامه های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha