• پنجشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401112015652
  • خبرنگار : 50492

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

بیش از ۱۲۰۰واحد مسکونی در خراسان رضوی افتتاح شد

بیش از ۱۲۰۰واحد مسکونی در خراسان رضوی افتتاح شد

ایسنا/خراسان رضوی طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان استانی ۱۰۰۵واحد مسکونی مهر در شهر گلبهار و ۲۰۰ واحد مسکونی در گناباد همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی افتتاح شد.

وزیر راه و شهرسازی امروز ۲۰ بهمن ماه مصادف با ایام الله دهه فجر در مراسم افتتاح ۱۲۰۵ واحد مسکونی در خراسان رضوی و افتتاح همزمان ۴۵۸۶ واحد مسکونی در سراسر کشور گفت: در حوزه مسکن با تقاضاهای انباشته از سالیان گذشته مواجه هستیم و اگر به میزان کافی نسبت به ساخت مسکن اقدام نکنیم و تسهیلات ندهیم این تقاضاها بیشتر انباشته می‌شود.

مهرداد بذرپاش اظهار کرد: امروز در راستای حرکت بزرگی که دولت سیزدهم در زمینه مسکن آغاز کرده به این استان سفر کرده‌ام. تامین منابع در شرایط دشوار اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه کار بسیار دشواری است.

وی افزود: یکی از تجلی‌های تلاش‌های دولت سیزدهم در بخش مسکن دیده می‌شود. در حوزه مسکن با تقاضاهای انباشته از سالیان گذشته مواجه هستیم و اگر به میزان کافی نسبت به ساخت مسکن اقدام نکنیم و تسهیلات ندهیم این تقاضاها بیشتر انباشته می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: دولت به عنوان یک تسهیل‌گر در کنار مردم است و طرح نهضت ملی به عنوان یک حرکت جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

بذرپاش ادامه داد: یکی از پروژه‌های باقی‌مانده از دولت‌های گذشته پروژه مسکن‌ مهر بود که تعهدی بر دوش دولت است. تکمیل این پروژه‌ها را بر خود فرض دانسته‌ایم و تکالیف دولت‌های قبل را تکالیف خود می‌دانیم. این قطار به حرکت درآمده و هر هفته یا دو هفته یک‌بار خبرهای خوشی در زمینه افتتاح واحدهای مسکونی خواهیم شنید.

وی عنوان کرد: حدود ۱۰ درصد از برنامه‌ دولت در زمینه نهضت ملی مسکن سهم خراسان رضوی است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: امروز ۴۵۸۶ واحد مسکونی تحویل هموطنان می‌شود که ۱۲۰۵ واحد مربوط به خراسان رضوی، ۱۷۴۰ واحد به استان کرمانشاه، ۱۴۲۰ واحد به استان خوزستان، ۱۰۰ واحد به استان گلستان و ۱۲۰ واحد به شاهرود تعلق دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha