• پنجشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401112015409
  • خبرنگار : 50604

معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه گلستان

دشمنان ایران اسلامی از قدرت نظامی ما در هراسند

دشمنان ایران اسلامی از قدرت نظامی ما در هراسند

ایسنا/گلستان معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه گلستان گفت: ما باید قدرت نظامی خود را حفظ کنیم تا دشمنان همواره از وجود ما احساس خطر کنند.

حجت الاسلام حسن مسلمی شامگاه چهارشنبه در جمع قاریان قرآن در پنجمین کاروان قرآنی  اظهار کرد: ما در کشور جمهوری اسلامی ایران آنچنان پیشرفتی داشتیم که دشمنان ما در برابر توانمندی فضایی و نظامی ما کم آوردند.

وی با بیان اینکه دشمنان در سالهای اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا از طریق برجام مانع از قدرت موشکی ایران شوند، گفت: رهبر معظم انقلاب ما هرگز اجازه نداد دشمنان قدرت نظامی ما را به بهانه تحریم کاهش دهند.

معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه گلستان خاطرنشان کرد: تاکید رهبر انقلاب ما به دولتمردان ما این بود که در مورد توانمندی موشکی ایران هیچ معامله ای در برجام نباید انجام شود که نتیجه این توصیه رهبری در سالهای اخیر مشخص شد زیرا زمانی که ایران پایگاه آمریکا را درعین الاسد را هدف قرار داد دنیا را از قدرت نطامی خود حیرت زده کرد.

 مسلمی تصریح کرد: از همه کسانی که در نیروی هوایی و در مرزهای ایران اسلامی با رادارهای حساس از مرزهای کشور نگهبانی می کنند تا از آسیب دشمنان  در امان بماند تشکر می کنیم.

وی با تاکید اینکه ما صراحتا اعلام می کنیم کشورهای مظلوم در محور مقاومت را حمایت می کنیم، گفت: ما کشورهای لبنان و سوریه را برای تجهیز موشک کمک خواهیم کرد زیرا می دانیم دشمن سلاح های قوی را بر علیه کشورها اسلامی به کار خواهد گرفت.

معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه گلستان، گفتمان مقاومت را یکی از گفتمان های انقلاب اسلامی دانست و افزود : ما باید توانمندی خود را در سلاح های نظامی به حدی برسانیم که دشمن از ما بترسد نه اینکه بخواهد با ما وارد معامله شود.

مسلمی ادامه داد: فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ما خطاب به دشمنان ما گفت، ما در حال حاضر نمونه هایی از موشک هایی را ارائه می کنیم که حالت عمومی تری دارد و موشک های بسیار قوی تری طراحی کرده ایم و دشمن از این اقتدار و قدرت نظام ما وحشت خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha