• چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401111915427
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر والیبال:

دوئل خانگی به سود میزبان / صعود گیتی‌پسند به هفته پایانی گره خورد

دوئل خانگی به سود میزبان / صعود گیتی‌پسند به هفته پایانی گره خورد

ایسنا/اصفهان تیم والیبال گیتی‌پسند در آخرین بازی خانگی خود برابر راهیاب ملل مریوان با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.

تیم والیبال گیتی‌پسند امروز (چهارشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر والیبال در ورزشگاه مخابرات میزبان راهیاب ملل مریوان بود که این دیدار خانگی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود میزبان به پایان رسید.

در ابتدا گیتی با ترکیب محمد بربست، شادمهر کمایی، مصطفی رئیسیان، مصطفی نجفی، محمد باقری، امیرحسین ساداتی، رمضان صحبتی، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، مجید ریگی، شادمهر کمایی و حسین ولایی این دیدار را آغاز کرد.

دست نخست این دیدار را مهمان مریوانی بهتر شروع کرد و از همان ابتدا فاصله‌ای ۵ امتیازی ایجاد کرد. رفته رفته راهیاب فاصله امتیاز را بیشتر کرد تا جایی که ۱۸ بر ۸ از گیتی‌پسند جوان پیش افتادند و علی‌رغم تلاش گیتی‌پسند برای برگرداندن ورق بازی، ۲۵ بر ۱۳ ست اول به نام نماینده مریوان ثبت شد.

ست دوم را گیتی بهتر شروع کرد و تا امتیاز ۳ هم‌پای حریف پیش آمد، اما باز هم راهیاب فاصله انداخت تا ۷ بر ۳ پیش بیفتد و عقیلی را مجبور به استفاده از اولیت وقت استراحتش کرد. گیتی‌ها پس از این به خود آمد و از امتیاز ۱۴ تا ۱۸ را با عملکردی هماهنگ و توپ‌گیری‌های عالی به حساب خود زد. اما باز هم در امتیاز ۱۸ کار به تساوی کشید. شاگردان عقیلی که قصد عقب‌نشینی در این ست نداشت و باز هم پیش افتاد و در نهایت ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

به گزارش ایسنا، دست سوم با اولین امتیاز بربست برای گیتی شروع شد و نماینده اصفهان از همان ابتدا ۶ بر ۳ جلو افتاد. عملکرد یکپارچه و هماهنگ با دریافت‌های خوب آقاجانی و توانا و دفاع منسجم ساداتی، صحبتی و رئیسیان ست سوم را نیز با حساب ۲۵ بر ۱۶ به نام اصفهان شد.

برتری گیتی‌پسند در ست چهارم نیز ادامه داشت و با اینکه راهیاب بازی را به خاطر اعتراض به داوری در دو امتیاز نگه داشت و یک کارت قرمز هم گرفت، باز هم ۱۱ بر ۹ گیتی جلو بود. در ادامه باز هم اعتراضات نیمکت راهیاب به داور حاشیه‌ساز شد، بازی را به توقف کشاند و جو را متشنج کرد تا امتیازات در ۱۲ مساوی شود. اما بلندقامتان گیتی‌پسند باز هم سبقت گرفته و ۲۵ بر ۲۲ پیروز این ست و دیدار شدند.

گفتنی است نتایج این هفته به گونه‌ای رقم خورد که دو تیم ایفاسرام اردکان و گیتی‌پسند اصفهان هنوز برای هشتمین سهمیه مرحله پلی‌آف امید دارند و در هفته پایانی مرحله مقدماتی تیم صعود کننده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha