• چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401111914869

برپایی غرفه‌های دستاوردهای انقلاب در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم

برپایی غرفه‌های دستاوردهای انقلاب در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم

ایسنا/قم رئیس کمیته دستگاه‌ها و نهادها ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم از برپایی غرفه‌های دستاوردهای انقلاب در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبرداد.

علی فردوسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در سطح شهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی متعدد با مدیران روابط عمومی‌های استان، مطرح کرد: این جلسات درخصوص اهداف این کمیته و هماهنگی‌های لازم برای بهره‌گیری اقشار مختلف از خدمات دستگاه‌ها بوده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های شروع جشن‌های انقلاب اسلامی در این کمیته انجام شد، عنوان کرد: شروع جشن‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از حرم حضرت معصومه(س) همراه با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس استان و شهرستان‌های تابعه بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای مدیران کل استانی و شهرستانی برای حضور در مدارس، خاطرنشان کرد: با هماهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم شاهد به صدا درآمدن زنگ انقلاب در بیش از ۵۰ مدرسه در سطح استان قم بودیم.

فردوسی ادامه داد: در این برنامه که با حضور مدیران همراه بود، تبیین و معرفی خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نوجوانان و جوانان دانش آموز در شهرها و روستاها در دستور کار قرار داشت.

وی تصریح کرد: همچنین هماهنگی و برنامه‌ریزی حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های تابعه در دفاتر رسانه‌ها و نشریات استانی به منظور تشریح دستاوردها و تبیین برنامه‌ها نیز انجام شده است.

رئیس کمیته دستگاه‌ها و نهادها ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم با بیان اینکه برنامه‌ریزی دیدار چهره‌ به چهره مدیران با مردم در مساجد نیز انجام شده است، یادآور شد: همچنین هماهنگی لازم برای حضور مدیران استانی در برنامه‌های گفت‌وگوی خبری و پخش از مرکز صداوسیما و رادیوی قم نیز انجام شده است.

وی در پایان تاکید کرد: این کمیته در راستای برپایی غرفه‌های دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اقداماتی را دنبال کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha