• شنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1401111511373
  • خبرنگار : 71012

عکس‌های دیده‌نشده از روزهای انقلاب

عکس‌های دیده‌نشده از روزهای انقلاب

سازمان اسناد و کتابخانه ملی همزمان با ایام دهه فجر با بیرون کشیدن آرشیو تصویری خود، بخشی از این تصاویر را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. در این راستا یازده عکس از روزهای تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی، به ایسنا ارسال شده است.

در ادامه این یازده تصویر را که شامل عکس‌هایی از ورود حضرت امام به بهشت زهرا ۱۲ بهمن ۵۷، فرود بالگرد حامل حضرت امام در بهشت زهرا و روزهای انقلاب مقابل دانشگاه تهران و ... است را مشاهده می‌کنید:

** عکس‌های ورود امام (ره) به بهشت زهرا(س)**

عکس‌های دیده‌نشده از روزهای انقلاب

عکس‌های دیده‌نشده از روزهای انقلاب

عکس‌های دیده‌نشده از روزهای انقلاب

عکس‌های دیده‌نشده از روزهای انقلاب

** روزهای انقلاب مقابل دانشگاه تهران **

عکس‌های دیده‌نشده از روزهای انقلاب

عکس‌های دیده‌نشده از روزهای انقلاب

عکس‌های دیده‌نشده از روزهای انقلاب

عکس‌های دیده‌نشده از روزهای انقلاب

عکس‌های دیده‌نشده از روزهای انقلاب

**فرود بالگرد حامل حضرت امام در بهشت زهرا**

عکس‌های دیده‌نشده از روزهای انقلاب

عکس‌های دیده‌نشده از روزهای انقلاب

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۵ ۲۰:۵۴

با سلام . یکی از نعمات بزرگ خداوند برای مردم ایران این است که ایران به مثابه پلی است که اسیا و اروپا و افریقا را بهم وصل می کند و در گذشته یکی از مهمترین جاده ابریشم بود . امروزه با پیشرفت علم خطوط ریلی به یکی از مهمترین وسیله حمل و نقل برای انتقال کالا و اجناس به کشورها تبدیل شده است . انتظار این بود که مدیران وزارت راه بیشترین تلاش خود را بر احداث خطوط ریلی متمکز می کردند . چهار دهه از انقلاب اسلامی گذشته است . همانطوریکه از طریق خطوط جادهای توانسته است جایگاه خود را بعنوان پل ارتباطی داشته باشد متاسفانه در خطوط ریلی فعالیتی چندانی دیده نمی شود . و متاسفانه عدم توجه به خطوط ریلی در میان مدیران وزارت راه باعث شده که سایر کشور خطوط ریلی سایر کشورها را برای ارتباط تمرکز کنند . مانند راه اهن چین .قراقستان روسیه اروپا و یا چین . ترکمنستان قزاقستان . جمهوری اذربایجان . گرجستان . ترکیه و اروپا . هنوز هم کشورهای شرق و جنوب اسیا نمی تواننداز طریق ایران به دریای مدیترانه و اروپا و غرب اسیا متصل شوند . قرار بود در سال 1400 کلیه مراکز استانها به راه اهن وصل شوند که نشدند هنوز خطوط ریلی سنندج . تبریز . اردبیل . انزلی چابهار که قرار بود در اوایل سال 1400 به خطوط ریلی وصل شود در سردرگمی قرار دارد و بنظر می رسد شاید هشت سال دیگر طول بکشد تا به پایان برسد . با این روند حرکت مدیران وزارت راه ممکن است زمانی بطور جدی به فکر اخداث راه اهن شوند که دیگر ایران جایی در ارتباط ریلی بعنوان پل برای اتصال شرق و جنوب اسیا به غرب اسیا و اروپا و افریقا نداشته باشد .