• جمعه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 140111141310736
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

اعضای دولت در سختی‌ها در کنار مردم هستند

اعضای دولت در سختی‌ها در کنار مردم هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون پارلمانی رئیس جمهور، با بیان اینکه اعضای دولت در همه سختی‌ها و مشکلات، همراه و در کنار مردم هستند، گفت: در زلزله ای که در خوی رخ داد همان شب وزیر کشور، رئیس هلال احمر و مسئولین مربوطه در محل حادثه حاضر شدند و در کمتر از پنج ساعت آوار برداری انجام شد و کسی زیر آوار نماند و دولت همه توان خود را به کار گرفته تا مشکلات مردم زلزله زده را برطرف کند.

سید محمد حسینی، پنجشنبه 13 بهمن ماه، با حضور در جمع مردم لیلان و روستاهای اطراف در مسجد جامع این شهر با تبریک ایام الله دهه فجر و با ابلاغ سلام گرم و صمیمی آیت الله رئیسی گفت: دولت سیزدهم، دولتی مردمی، تحول گرا و عدالت محور است که خدمت خالصانه و صادقانه به مردم را در پیش گرفته و در یک سال و نیم گذشته به رغم تمامی موانع و کارشکنی های دشمنان و بدخواهان، اقدامات متعدد و متنوعی را برای رفع مشکلات مردم انجام داده و این روند با قوت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دولت مردمی در کنار توجه به مسائل روزمره و جاری مردم، پروژه های بزرگی را در عرصه های مختلف صنعتی، معدن، نفت و گاز آغاز کرده است که در میان مدت و بلند مدت آثار و برکات آن شامل حال مردم خواهد شد.

حسینی گفت: در ایام دهه فجر هزاران پروژه در نقاط مختلف کشور به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و همه این تلاش ها نشان دهنده عزم راسخ دولت مردمی برای گره گشایی از مشکلات و خدمت به مردم است .

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت همه توان کارشناسی کشور را بسیج کرده و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و با تدوین سند تحول و برنامه پنجساله هفتم توسعه مسیر رفع مشکلات را در پیش گرفته است، گفت: اعضای دولت مشکلات و گرفتاری های اقتصادی و معیشتی مردم را به خوبی لمس می کنند چرا که در میان مردم بوده و از درون آنها برخاسته اند و اینکه به رغم همه تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه دولت مردمی همچنان شاهد برخی مشکلات اقتصادی هستیم به خاطر حجم بالای کمبود ها و مشکلات انباشته شده فراوانی است که از گذشته به جا مانده است اما با این وجود به فضل الهی با استمرار روند خدمت‌رسانی شاهد تحول و بهبود شرایط خواهیم بود.

حسینی خطاب به مردم تاکید کرد: اطمینان داشته باشید که دولتمردان با روحیه جهادی و انقلابی از هیچ کوششی برای پاسخ مطالبات و رفع نیازمندی های شما دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه در پاسخ به مطالبات امام جمعه و مردم لیلان با بیان اینکه نماینده شما در مجلس شورای اسلامی با دغدغه مندی مطالبه ها را با جدیت پیگیری می کند، اظهار داشت: به سهم خودم این خواسته های معقول و منطقی را پیگیری خواهم کرد.

حسینی اظهار کرد: مردم ایران با اتحاد و همدلی به رغم همه مشکلات موجود در طی ۴۴ سال گذشته، با همه توان در مقابل مخالفان و دشمنان، راست قامت و استوار ایستادند و نه‌تنها از عزت و اقتدار خود بلکه از حق مظلومان جهان نیز دفاع کردند و همچنان مصمم است این مسیر نورانی را با قدرت ادامه دهد.

وی با بیان اینکه احساس مسئولیت مردم و حضور در صحنه رمز استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی اظهار کرد: بدون تردید اگر دست به دست هم بدهیم می توانیم گام‌های بلندی برای رفع مشکلات و پیشرفت و آبادانی روز افزون کشور بر داریم و در این مسیر دشمنان همانند ۴۴ سال گذشته راه به جایی نخواهد برد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جریان این سفر همچنین از برخی از طرح‌های نیمه تمام شهرستان ملکان و لیلان از جمله، طرح های زیربنایی لیلان، سد لیلان چای و کارخانه ذوب آهن ملکان بازدید کرد و با گزارش و توضیحات نماینده مجلس، فرماندار و مسئولین مربوطه در جریان مشکلات و موانع موجود در مسیر تکمیل این طرح ها قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha