• سه‌شنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401111108428
  • خبرنگار : 50454

تداوم فعالیت سامانه بارشی موجود در چهارمحال و بختیاری تا روز جمعه

تداوم فعالیت سامانه بارشی موجود در چهارمحال و بختیاری تا روز جمعه

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: موج بارشی موجود در استان تا صبح روز جمعه با شدت خوبی به ویژه نیمه غربی فعالیت خواهد داشت و موجب بارش برف و باران می‌شود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سامانه بارشی موجود در استان طی امروز و به ویژه در ساعات بعدازظهر و امشب با شدت بیشتری نسبت به شب گذشته به فعالیت خود در سطح استان ادامه می‌دهد همچنین پیش‌بینی می‌شود طی امشب گرایش بارش‌ها نسبت به روز گذشته بیشتر به سمت برف باشد.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: این موج بارشی تا صبح روز جمعه با شدت خوبی در سطح استان به ویژه نیمه غربی فعالیت خواهد داشت و موجب بارش برف و باران می‌شود البته پیش‌بینی می‌شود این سامانه بارشی از اواسط روز چهارشنبه به تدریج ضعیف شود و در ساعات بعدازظهر فردا شاهد وقوع بارش‌های رگباری در بخش‌هایی از استان به ویژه مناطق غربی مانند کوهرنگ، اردل و غرب لردگان باشیم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود روز پنج‌شنبه نیز بارش‌های ضعیف در سطح استان وجود داشته باشد همچنین برای صبح پنج‌شنبه انتظار کاهش نسبی دمای هوا و وقوع پدیده مه در بخش‌هایی از استان وجود دارد.

نوروزی عنوان کرد: از ساعات بعدازظهر روز پنج‌شنبه موج دوم این سامانه بارشی که البته نسبت به موج اول ضعیف‌تر است فعالیت خود را در سطح چهارمحال و بختیاری آغاز می‌کند و تا صبح روز جمعه به فعالیت خود ادامه می‌دهد اما از اواسط روز جمعه این سامانه بارشی به صورت کامل از استان خارج می‌شود، طی روزهای شنبه و به ویژه یک‌شنبه نیز شاهد کاهش نسبی دمای هوا، پدیده مه و یخبندان در استان خواهیم بود.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: میران بارش‌های سامانه اخیر تا صبح امروز در اردل ۲۱.۲ میلی‌متر، ایلبگی ۱۱.۵ میلی‌متر، بازفت ۳۵.۱ میلی‌متر، بلداجی ۵.۶ میلی‌متر، بروجن ۴.۱ میلی‌متر، بن ۱۶.۷ میلی‌متر، دوآب صمصامی ۳۹.۵ میلی‌متر، سورشجان ۲۷.۳ میلی‌متر، شلمزار ۱۸.۶ میلی‌متر، شهرکرد ۲۳ میلی‌متر، فارسان ۳۴ میلی‌متر باران و هفت سانتی‌متر برف، سامان ۲۴.۷ میلی‌متر، فرخشهر ۱۸.۲ میلی‌متر، کوهرنگ ۷۳.۳ میلی‌متر باران، برف تازه ۵۸ سانتی‌متر و میزان برف کل ۱۳۰ سانتی‌متر، لیرابی ۲۴.۲ میلی‌متر، مال خلیفه ۶.۱ میلی‌متر، لردگان ۶.۱ میلی‌متر،خانمیرزا ۸.۱ میلی‌متر و در دزک ۱۳.۲ میلی‌متر گزارش شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha