• شنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401110805750
  • خبرنگار : 50491

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان خبر داد؛

افتتاح ۳۳۳۶ پروژه دهه فجر در روستاها و مناطق عشایری گلستان

افتتاح ۳۳۳۶ پروژه دهه فجر در روستاها و مناطق عشایری گلستان

ایسنا/گلستان رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان از افتتاح متمرکز سه هزار و ۶۳۶ پروژه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در روستاها و مناطق عشایری گلستان خبر داد.

علی‌اکبر سایری امروز شنبه ۸ بهمن در نشست با گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد لذا در دهه فجر امسال به دنبال تطهیر و بزک کردن خاندان پهلوی و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است البته غیر از این هم از دشمن انتظار نیست.

وی افزود: امروز که دشمن برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی همه عزم خود را به کار گرفته سربازان خط مقدم با توطئه‌های دشمنان اصحاب رسانه هستند، اگر ظرفیت اصحاب رسانه به معنای واقعی به میدان بیاید دشمن هیچ موفقیتی نخواهد داشت.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان، نقش اصحاب رسانه در جبهه امروز را بسیار کلیدی و اثرگذار دانست و یادآور شد: اصحاب رسانه در تبیین خدمات و دستاوردهای نظام رسالت سنگینی بر عهده دارند، مقام معظم رهبری بارها موضوع جهاد تبیین را مطرح کرده و آن را یک فریضه مهم و قطعی دانستند.

سایری با بیان اینکه در طول ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت‌ها و دستاوردهای بی‌شماری علی‌رغم همه موانع اتفاق افتاده که عدم بیان آن بی‌انصافی است، متذکر شد: امروز در برخی روستاها که وارد می‌شویم دیگر بوی روستا احساس نمی‌شود و تحول عظیمی در خدمات و امکانات آن روستا ایجاد شده است.

وی با اشاره به اجرای پویش پیشرفت، گفت: یکی از وظایف اصلی ما جهاد تبیین است که باید از زبان مردم اتفاق بیفتد، روستاییان و عشایر گلستان در پویش پیشرفت دستاوردهای نظام را در ۴۴ سالگی انقلای بیان می‌کنند و در پایان جوایز نفیسی به برگزیدگان اعطاء می‌شود که اهدای ۴۴ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و ۴۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس از جمله آنها است.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان از افتتاح متمرکز سه هزار و ۶۳۶ پروژه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در روستاها و مناطق عشایری گلستان خبر داد و متذکر شد: همچنین همزمان با ایام‌الله دهه فجر بیش از ۱۳۵ پروژه در سطح روستاها و مناطق عشایری استان کلنگ‌زنی می‌شود.

سایری برگزاری مسابقات ورزشی و بومی و محلی، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه مناطق روستایی و عشایری، برگزاری جشن‌های انقلاب در مساجد روستاها، برگزاری جشنواره غذایی، رژه تراکتوری برگزاری یادواره‌های شهدا و برنامه رادیویی انقلاب در روستا را از جمله برنامه‌های دهه فجر برشمرد و تصریح کرد: افتتاح ۱۲ اقامتگاه بوم‌گردی از دیگر پروژه‌های ما در ایام دهه فجر است.

وی از افتتاح ۱۸۳ پروژه در حوزه جهاد کشاورزی با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در روستاها و مناطق عشایری استان گلستان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و ابراز داشت: بیش از ۱۰ هزار خانوار روستایی‌ از پروژه‌های جهاد کشاورزی گلستان بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha