• شنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 1401110805564
  • خبرنگار : 71498

روشنایی تابلوهای تبلیغاتی ۵۰ درصد کاهش یافت

روشنایی تابلوهای تبلیغاتی ۵۰ درصد کاهش یافت

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از کاهش ۵۰ درصدی روشنایی تابلوهای تبلیغاتی خبر داد و گفت: به منظور مدیریت مصرف برنامه‌هایی را برای کاهش مصرف تابلوهای تبلیغی در اتوبان‌های تهران درنظر گرفته‌ایم که با جدیت اجرا می‌شود.

رامین پوریا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه  بالغ بر ۱۰۰۰ تابلوی تبلیغاتی تعدیل روشنایی شده است، اظهار کرد:  تقریبا همه این تابلوها دارای لامپ های فوق کم مصرف ال‌ای‌دی هستند.

وی با تاکید بر اینکه روش تعدیل به صورت یکی در میان کردن روشنایی ها بوده است، اظهار کرد: بیشترین تعداد این تابلوها در محدوده شمال‌غرب تهران قرار دارد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه تمامی این تابلوها مجهز به ساعت های نجومی برای تنظیم زمان روشن و خاموش شدن هستند، تاکید کرد: با نصب ساعت‌های نجومی، از روشن ماندن تابلوهای تبلیغاتی در طول روز جلوگیری شده است.

پوریا افزود: در حال حاضر ۵۰ درصد این تابلوها مجهز به کنتورهای هوشمند شده اند و مابقی نیز تا پیش از آغاز پیک مصرف برق سال آینده مجهز به کنتورهای هوشمند خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه با تعدیل انجام شده معادل دو مگاوات در لحظه مصرف برق شهر تهران کاهش پیدا کرده است، گفت: با توجه به کاهش دمای هوا در راستای تامین آسایش شهروندان با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شرکت های تبلیغاتی اکثریت غالب این تابلوها در روزهای اخیر به صورت کامل خاموش شده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha