• پنجشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401110604519
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

افزون بر ۱۰۹ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان

افزون بر ۱۰۹ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت ۱۰۹ هزار و ۳۰۷ تماس در حوزه های حمل و نقل و راهداری با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل خبرداد.

زهرا نخعی مقدم در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد:کارشناسان این مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل برون شهری هستند.

وی ادامه داد:آگاهی از آخرین وضعیت راه های استان، شرایط مسدود و بازگشایی راه ها، محدودیت تردد وسایل نقلیه در جاده ها، مسیرهای دریافت و رفت و آمد بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند با تماس با سامانه 141 به آنها دسترسی پیدا کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:دریافت اطلاعات تصادفات، ثبت مشکلات جاده ای و شکایت از ناوگان حمل ونقل عمومی از دیگر مواردی است که شهروندان عزیز می توانند از طریق سامانه 141 با مسئولان این اداره کل در میان بگذارند.

نخعی مقدم در خاتمه از کابران جاده‌ای خواست با توجه به فصل سرما و شرایط آب و هوایی ،پیش از اقدام به سفر وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha