• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401110302492
  • خبرنگار : 50039

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان عنوان کرد؛

بازی سخت هفته را بردیم/ از حضور پرشور تماشاگران غافلگیر شدم

بازی سخت هفته را بردیم/ از حضور پرشور تماشاگران غافلگیر شدم

ایسنا/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه بازیکنان در هفته بیستم لیگ برتر یک بازی سخت و حساس را با پیروزی پشت سر گذاشتند، گفت: جوی که تماشاگران در سالن امام‌خمینی(ره) گرگان به وجود آوردند تیم را غافلگیر کرد.

مهران حاتمی شامگاه امروز دوشنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ پس از پایان حساس‌ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال و پیروزی تیم شهرداری گرگان مقابل تیم پالایش نفت آبادان اظهار کرد: بازیکنان تیم شهرداری گرگان در این هفته یک بازی سخت و حساس را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه بازیکنان تیم به شکل توأمان در دو لیگ برتر کشور و لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند، ادامه داد: اینگونه برگزاری مسابقات برای تیم بسیار خسته کننده است ولی با وجود این خستگی موفق شدند امروز پیروز میدان باشند.

وی پالایش نفت آبادان را تیمی بسیار قوی دانست و افزود: آنها امروز خوب بودند و با همه توان در میدان حاضر شدند ولی ما با برنامه بودیم.

بازی سخت هفته را بردیم/ از حضور پرشور تماشاگران غافلگیر شدم

حاتمی با اشاره به بازی هفته آینده تیم در تهران مقابل رعد پدافند هوایی خاطرنشان کرد: به تمرینات خود ادامه می‌دهیم تا همه امتیازات بازی‌های آینده را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص حضور هزاران نفری تماشاگران در سالن امام‌خمینی‌(ره) گرگان توضیح داد: هواداران بزرگ‌ترین پشتوانه تیم شهرداری هستند و این برای نخستین بار پس از سال ها بود که شاهد حضور حداکثری آنها در سالن بودیم.

وی با تأکید بر اینکه جوی که تماشاگران در سالن به وجود آوردند تیم شهرداری را غافلگیر کرد و بر بازی آنها تأثیر گذاشت، گفت: قطعا برای بازی‌های بعدی بهتر می‌شویم تا تماشاگران نهایت لذت را از تماشای مسابقات ببرند.

حاتمی از زمان برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در اسفند سال‌جاری و فروردین ۱۴۰۲ سخن گفت و اضافه کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم تا در آمادگی کامل بمانیم و نتایج لازم را در دو بازی پیش رو کسب کنیم.

بازی سخت هفته را بردیم/ از حضور پرشور تماشاگران غافلگیر شدم

گفتنی است، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم شهرداری گرگان موفق شد در مقابل دیدگان هزاران نفر از هواداران، میهمان صاحب‌نام خود تیم پالایش نفت آبادان را با حساب ۸۸ بر ۸۳ شکست دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha