• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401110302489
  • خبرنگار : 50046

یک مسئول خبر داد:

۲۹ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی پیمانی شدند

۲۹ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی پیمانی شدند

ایسنا/خراسان شمالی معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۲۹ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی این استان پیمانی شدند.

دکتر احمد وثوقی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در این دانشگاه نسبت اساتید هیأت علمی به دانشجو، ۱۰ است.

وی تصریح کرد: طی پیگیری و رایزنی های انجام شده، دانشگاه در جذب هیأت علمی خوب عمل کرده اما باید برای ماندگاری آن ها تلاش شود.

وثوقی افزود: برای جذب اساتید هیأت علمی باید امکانات رفاهی مناسب را برای آن ها فراهم کرد و از سوی دیگر مجوز راه اندازی مطب را نیز به آن ها اعطا کرد.

وی با بیان اینکه در این استان برای اعطای مجوز راه اندازی مطب به اعضای هیأت علمی مشکلاتی وجود دارد، ادامه داد: در واقع برای اعطای این مجوزها از سوی وزارت بهداشت یک سقفی دیده شده که بر اساس آن سقف می توان مجوزها را صادر کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اما مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که سقف در نظر گرفته شده برای خراسان شمالی همانند استان های گلستان و یا مرکزی و قزوین که نزدیک به استان تهران هستند، دیده شده است و این امر باید اصلاح شود چراکه خراسان شمالی استانی محروم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون در استان استاد تمام نداشته ایم، گفت: در ماه گذشته یکی از اعضای هیأت علمی به مرحله استاد تمامی رسید و یکی از اعضای هیأت علمی نیز طی ماه آینده استاد تمام خواهد شد.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در ارتباط با کیفیت آموزش نیز گفت: طی امسال ۱۳ نفر از دانشجویان این دانشگاه در رشته های تخصصی قبول شدند.

وی تاکید کرد: به دنبال آن هستیم تا دانشگاه را بین المللی کنیم که در این ارتباط قدم های خوبی برداشته شده و در همین راستا یک هیأت بازدیدکننده از کشور افغانستان را نیز میزبانی کرده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha