• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401110301891

آناصنعتی ها بخوانند

آناصنعتی ها بخوانند

ایسنا/قم اگر نگاهی به نتایج اخیر تیم رکن آذین بیاندازیم می بینیم که این تیم در هفته های گذشته رقابت کاملا پایاپای و شانه به شانه ای با تیم های رقیب داشته است و این مساله نشان می دهد که کار نماینده قم در مشهد به سادگی جایگاه جدولی دو تیم نیست.

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر در مشهد به مصاف تیم رکن آذین خاورمیانه این شهر می رود.

این دیدار در حالی روز پنجشنبه ششم بهمن ماه در مشهد برگزار می شود که نماینده قم از ۲۲ بازی خود ۱۹ امتیاز کسب کرده و در رتبه دوازدهم قراردارد و نماینده مشهد که تیم آخر جدول رده بندی ۱۲ تیمی رقابت ها است، با هشت امتیاز تیم سقوط کرده قطعی این رقابت ها به شمار می رود.

تیم فوتسال آنا صنعت هفته گذشته در یک دیدار سخت و نفس گیر و در حالی که می توانست پیروز بازی باشد در مقابل تیم میانه جدولی زندی بتن کلاردشت به نتیجه تساوی ۳ بر ۳ دست یافت. نتیجه ای که شاید با توجه به بازی خوب نماینده قم رضایت بازیکنان و کادر فنی را به همراه نداشت ولی قطعا همین یک امتیاز هم در هفته های پیش رو می تواند یک موهبت به شمار برود.

تیم آنا صنعت تا کنون ۴ برد داشته و تیم رکن آذین با ۲ برد کمترین برد در این رقابت ها است. 

تیم آنا صنعت ۳۸ گل زده و ۵۹ گل خورده داشت که تفاضل این تیم را به منفی ۲۱ رسانده است. از طرفی تیم فوتسال رکن آذین با ۴۵ گل زده و ۸۷ گل خورده دارای تفاضل گل منفی ۴۲ است.

ساده انگاری رکن آذین، گناهی نابخشودنی

نکته ای که در این میان وجود دارد آن است که آناصنعت نباید خود را از پیش برنده بداند زیرا درست است که رکن آذین تیم انتهای جدول رقابت ها است ولی نباید فراموش کرد که این تیم در خط حمله گل های بیشتری از آنا صنعت به ثمر رسانده است و می توان گفت بازیکنان این تیم در خط حمله تا کنون زهردار تر از نماینده قم عمل کرده اند. 

اگر نگاهی به نتایجه اخیر تیم رکن آذین بیاندازیم می بینیم که این تیم در هفته های گذشته رقابت کاملا پایاپای و شانه به شانه ای با تیم های رقیب داشته است و این مساله نشان می دهد که کار نماینده قم در مشهد به سادگی جایگاه جدولی دو تیم نیست.

اما خبر امیدوارکننده برای نماینده قم آن است که تیم فرهاد کشاورز در هفته های گذشته در حال گذار از ذهنیت منفعل به ذهنیت فعال و عملگرا است و بازیکنان این تیم با قدرت بیشتری برای برد تلاش می کنند. در هفته گذشته نیز قطعا اگر گل های بدی که این تیم روی اشتباهات فردی دریافت کرد، وارد دروازه نمی شد قطعا نتیجه روی اسکوربورد با آنچه بود تفاوت فاحش داشت.

تیم فرهاد کشاورز تاکتیکی گل می زند و فردی گل می خورد و این نکته قطعا باید در تمرینات به خوبی دنبال شود تا با رفع نقاط ضعف، تیم با آمادگی بیشتری کار خود را دنبال کند تا در فینال بزرگ خود با مقاومت البرز با قدرت بیشتر ظاهر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha