• یکشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401110201575
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت 2 سریال سرگیجه کامل با کیفیت عالی

دانلود قسمت 2 سریال سرگیجه کامل با کیفیت عالی

برای دانلود قسمت 2 سریال سرگیجه که دوشنبه ساعت 20 منتشر می‌شود به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود قسمت 2 سریال سرگیجه با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نسخه کامل و به صورت خرید قانونی قابل دریافت هستند. حتماً با دانلود قسمت 2 سرگیجه با داستان تازه‌ای از این سریال روبه‌رو خواهید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از هت فیلم، قسمت 2 سریال سرگیجه در روز دوشنبه سوم بهمن ماه 1401 ساعت 20 منتشر می‌شود برای دانلود قسمت 2  سریال سرگیجه که بازیگرانی همچون حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی بازیگران سریال هستند.

دانلود قسمت 2 سریال سرگیجه

سرگیجه سریالی درام و رازآلود، با بازی حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی با معرفی میلاد معیری و شایسته سجادی، به نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی، تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو و کارگردانی بهرنگ توفیقی محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است.

دانلود قسمت 3 سریال سرگیجه

در خلاصه داستان آمده است که پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان، کامران را کشته؛ ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

دانلود قسمت 2 سریال سرگیجه کامل با کیفیت عالی

سیدعلیرضا مرعشی و هومن هاتفی‌پور، مجریان طرح و سرمایه‌گذاران سریال سرگیجه هستند. سریال سرگیجه با ترکیب جذابی از بازیگران، دوشنبه‌ها به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

سرگیجه محصول سال 1401 کشور ایران به نویسندگی داستان و فیلمنامه محمد منعم و همایون حجازی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو، کارگردانی سریال سرگیجه نیز برعهده بهرنگ توفیقی می‌باشد.

دانلود قسمت 4 سریال سرگیجه

این سریال دومین تجربه حضور بهرنگ توفیقی در شبکه نمایش خانگی نیز می باشد، آخرین حضور بهرنگ توفیقی در شبکه نمایش خانگی به یک سریال بازمی‌گردد که با عرضه آن در شبکه نمایش خانگی با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد و هنوز هم کلیپ و نماهنگ‌های این مجموعه در شبکه‌های مجازی گاهاً ترند می‌شود. سریال آقازاده نامی بود که در سال 1399 بیشتر از تمامی سریال‌های شبکه نمایش خانگی بر سر زبان‌ها افتاده بود و با استقبال گسترده نیز همراه شده بود. حال بهرنگ توفیقی پس از یک حضور موفق در شبکه نمایش خانگی بعد از 2 سال از آخرین حضور خود، با یک سریال جدید به نام سرگیجه قرار است باز هم در شبکه نمایش خانگی حاضر شود. این کارگردان و نویسنده 45 ساله تاکنون بیش از 9 مجموعه تلویزیونی را برای شبکه‌های مختلف صدا و سیما ایران کارگردانی کرده است که همگی مورد استقبال تماشاگران نیز قرار گرفته است که از مهمترین آثار پخش شده و مورد استقبال می‌شود به سریال پدر، بی ‌همگان، پشت بام تهران و… اشاره کرد اما پس از موفقیت آقازاده توفیقی ترجیح داده است که سریال جذاب جدید خود را به جای ساخت در تلویزیون برای شبکه نمایش خانگی عرضه نماید.

دانلود قسمت 5 سریال سرگیجه

سریال سرگیجه در یک فصل و در قالب 20 قسمت پخش می‌شود اما ممکن است تعداد قسمت‌ها در تدوین و مونتاژ تغییر کرده و کم و زیاد شود، از ساخت فصل دوم سریال سرگیجه تا اکنون سخنی به میان نیامده است.

قسمت اول سریال سرگیجه از 26 دی پخش خود را آغاز نمود. سرگیجه هر دوشنبه ساعت 20 به صورت اختصاصی مهمان نماوایی‌ها خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha