• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1401102819449
  • خبرنگار : 71263

ریزش بیش از ۵۰۰ آگهی دهنده در توییتر

ریزش بیش از ۵۰۰ آگهی دهنده در توییتر

بیش از ۵۰۰ آگهی دهنده از زمان خریداری شدن توییتر توسط ایلان ماسک در اکتبر گذشته، هزینه در این سایت شبکه اجتماعی را متوقف کرده اند.

به گزارش ایسنا، وب سایت اینفورمیشن به نقل از یک منبع آگاه، نوشت: درآمد روزانه توییتر در ۱۷ ژانویه، ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲، کاهش داشت. این کاهش درآمد نخستین بار توسط روزنامه فناوری پلتفرمر گزارش شده بود. توییتر درباره این دو گزارش، اظهارنظر نکرد.

از زمانی که ایلان ماسک، مالک توییتر شد، برندهای آگهی دهنده در واکنش به تغییر و تحولات این شبکه اجتماعی از جمله اخراج هزاران کارمند و عرضه احراز هویت پولی که به افزایش جعل هویت برندها در این پلتفرم منجر شد، از توییتر فراری شدند.

بر اساس گزارش رویترز، توییتر اخیرا ممنوعیت تبلیغات سیاسی که در سال ۲۰۱۹ وضع شده بود را لغو و اعلام کرد سیاست تبلیغات برای تبلیغات جنبشهای اجتماعی را در آمریکا تسهیل خواهد کرد و سیاست تبلیغاتی خود را با تلویزیون و دستگاه‌های رسانه ای دیگر همسو می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha