• سه‌شنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401102718902
  • خبرنگار : 30147

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی:

با صرفه جویی ۱۴ میلیون متر مکعب گاز حداقل فشار در ایستگاه تربت‌جام تامین شد

با صرفه جویی ۱۴ میلیون متر مکعب گاز حداقل فشار در ایستگاه تربت‌جام تامین شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: مشارکت مردم شریف و نجیب استان در پویش هر خانه یک اتاق گرم موجب صرفه‌جویی ۱۴ میلیون متر مکعبی گاز در استان و تأمین حداقل فشار گاز در ایستگاه ورودی شهر تربت‌جام شد.

حسن افتخاری با قدردانی از همراهی مردم در پویش هر خانه یک اتاق گرم خاطرنشان کرد: با همراهی همه مردم استان جریان گاز مشترکان شهرستان تربت‌جام که به دلیل افت فشار دچار قطعی شده بود مجدداً وصل شد.

وی عنوان کرد: عملیات وصل گاز در بخش‌هایی از شهرستان تربت‌جام از روز گذشته با حضور چندین تیم امدادی آغاز و قبل از ظهر امروز سه شنبه به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از مشترکانی که به دلیل عدم حضور در منزل در زمان مراجعه امدادگران گاز آنها وصل نشده خواست که به محض حضور در منزل با شماره ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.

وی اظهار کرد: مشارکت مردم شریف و نجیب استان در پویش هر خانه یک اتاق گرم موجب شد تا طی ۵ روز گذشته ۱۴ میلیون متر مکعبی گاز در استان صرفه‌جویی شده و حداقل فشار گاز در ایستگاه ورودی شهر تربت‌جام تأمین شود.

افتخاری با بیان اینکه مشارکت فعالانه و اثربخش مردم استان باعث شد تا در حال حاضر این پویش تبدیل به یک طرح ملی شود، افزود: خراسان رضوی در زمستان سال‌های ۸۶ و ۹۲ نیز سابقه تجربه مشابه را داشته است اما با این تفاوت که در آن دوران حتی یک کارشناس نیز از مرکز برای بررسی موضوع اعزام نشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، وی افزود: این در حالی است که در چالش فعلی علاوه بر حضور رییس جمهور در ستاد شرکت ملی گاز ایران و ارتباط زنده و مستقیم با خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی استان و وزیر نفت به عنوان عالی‌ترین مقام وزارت نفت نیز در محل شهرستان تربت‌جام حاضر شدند و دستورات حمایتی و فوری را صادر کردند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به اینکه حضور میدانی استاندار و وزیر نفت قوت قلب بسیار خوبی برای کارکنان صنعت گاز استان شد، بیان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ماندگاری جبهه هوای سرد تا دو هفته آینده از مردم تقاضا می‌کنیم به جهت تقویت شبکه گازرسانی و بازگشت به شرایط عادی حداقل مصرف گاز را انجام دهند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha