• جمعه / ۲۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401102315475
  • خبرنگار : 50134

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

دستگاه دیپلماسی اهانت نشریه فرانسوی به رهبری را پیگیری کند

دستگاه دیپلماسی اهانت نشریه فرانسوی به رهبری را پیگیری کند

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خواستار پیگیری مسئولان سیاست خارجی در خصوص توهین مجله فرانسوی به رهبری شد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۳ دیماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، با اشاره به توهین مجله طنز فرانسوی به رهبری و مرجعیت اسلام خاطر نشان کرد: کار این مجله فرانسوی توهین به ادیان و اقوام بوده و اخیرا نیز در یک شماره به رهبر انفلاب و مرجعیت اسلام توهین شده لذا برتمام مسلمانان لازم است مقابل این توهین سکوت نکنند و وارد میدان شوند و مسئولان سیاست خارجی باید پیگیر این موضوع باشند. 

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: هرکسی که منطق نداشته باشد توهین می کند ، دشمن به خیال خود فکر می کند با اهانت، نور خدا و دین را خاموش می کند.

وی ادامه داد: ملت هرچند از عملکرد برخی مسئولین استانی و کشوری ناراضی هستند اما اصل نظام و انقلاب را قبول دارند و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه وظیفه مسئولین رفع مشکلات مردم است،گفت: مردم از برخی کم کاری ها گلایه مند هستند انتظار می رود مسئولان با جدیت مشکلات مردم را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی دهه فجر را بهترین فرصت برای حل مشکلات و بازگویی اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: مسئولین سیاست های جمعیتی و جوان سازی جمعیت را مدنظر قرار داده و این قوانین را به نحو احسن عمل کنند و در این مورد سستی نکنند. 

وی با تاکید به اینکه آذربایجان غربی دارای مزیت مرزی بودن است، تصریح کرد: تعاملات اقتصادی فرهنگی با کشورهای همسایه برقرار شود چرا برخی از مشکلات کشور با تعامل با کشور های همسایه برطرف می شود.

امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد: مردم از نبود پول نقد در دستگاه های خود پرداز، نیمه تمام ماندن پروژه های عمرانی، وضعیت نامناسب آسفالت معابر، سد معبر ، ترافیک، عدم قبول کارت بانکی در مطب پزشکان گلایه مند و ناراضی هستند، مسئولان استانی و شهرستانی با جدیت وارد شوند و این مشکلات استان و ارومیه را برطرف کنند.

وی با اشاره به سالروز ولات حضرت فاطمه و روز مادر تصریح کرد: نیکی به پدر و مادر از واجبات است و کسانی که بر پدر و مادر خود بدی می کنند به عذاب الهی گرفتار می شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha