• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401102113874
  • خبرنگار : 50184

ملی پوش بوکس:

امیدوارم نحوه انتخابی‌ بوکس درست شود

امیدوارم نحوه انتخابی‌ بوکس درست شود

ایسنا/کرمانشاه ملی پوش بوکس کرمانشاه با انتقاد از شیوه انتخابی درون اردویی تیم ملی برای اعزام به مسابقات برون مرزی در دوره گذشته، گفت: گاها تا لحظه پرواز هم نفر فیکس تیم ملی مشخص نبود که این مسئله باعث استرس بوکسورها می‌شد.  

پوریا امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تحولات اخیر در فدراسیون بوکس، اظهار کرد: امیدواریم در دوره جدید فدراسیون، حق‌هایی که از بوکس گرفته شد، دوباره پس گرفته شود و شاهد کارهای خوبی در این رشته باشیم.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته دور هم جمع شدن بزرگان و ریش سفیدان بوکس را دیدیم، اتفاق خوبی که در دوره‌های قبل نیفتاده بود که امیدوارم تداوم داشته باشد و به قول‌هایی که می‌دهند عمل کنند.

دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی 2021 امارات با بیان اینکه به عنوان یک بوکسور ملی پوش انتظاراتی را از فدراسیون جدید دارم، عنوان کرد: اکثر بوکسورها از قشر طبقه پائین جامعه هستند، بنابراین در مسیر پر هزینه قهرمانی، خانواده‌هایشان نمی‌توانند چندان از نظر مالی آنها را تقویت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تغذیه مناسب، مکمل‌ها و رفت و آمدها برای حضور در اردوها هزینه زیادی را بر دوش ملی پوشان می گذارد، برای همین انتظار داریم که فدراسیون از نظر مالی حامی باشد تا دغدغه‌ای جز مسابقات نداشته باشیم.

امیری افزود: از طرفی در دوره گذشته انتخابی‌های درون اردویی بگونه ای بود که تا نزدیک زمان پرواز نفر فیکس تیم ملی مشخص نبود و همین مسئله استرس زیادی به بوکسورها وارد می‌کرد.

وی تاکید کرد: اگر انتخابی های درون اردویی به منظور معرفی نفرات فیکس تیم ملی، حداقل یک ماه قبل از مسابقات انجام گیرد، دیگر نفر فیکس شده با خیال راحت تمرینات خود را ادامه می‌دهد و دغدغه چندانی نخواهد  داشت.

این بوکسور کرمانشاهی در پایان با بیان اینکه شرایط بوکس در دوره فدراسیون قبل خوب نبود، گفت: امیدواریم در این دوره در بحث ارتقاء بوکس،  حمایت ملی از ملی پوشان و انتخابی‌های درون اردویی شرایط متفاوتی رقم بخورد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha