• دوشنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401101912763
  • خبرنگار : 50184

هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال 

شاهین کرمانشاه، پرسپولیس خوزستان را با شکست بدرقه کرد 

شاهین کرمانشاه، پرسپولیس خوزستان را با شکست بدرقه کرد 

ایسنا/کرمانشاه تیم شاهین کرمانشاه در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال تیم پرسپولیس خوزستان را مغلوب کرد. 

منصور محمودی سرمربی تیم شاهین، عصر امروز(۱۹ دی) پس از این دیدار که با نتیجه ۳ بر یک به نفع تیمش به پایان رسید، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پنج روز پیش بازی سنگینی را در کرمان برابر تیم فولاد ایرانیان این شهر داشتیم و پس از آن نیز مسیر طولانی را با اتوبوس به کرمانشاه طی کردیم. 

وی ادامه داد: امروز بازیکنان ما با خستگی زیادی وارد زمین بازی شدند، بنابراین تلاش کردیم تا فشار چندانی به بازیکنان وارد نشود و بیشتر از اشتباهات حریف استفاده کنیم. 

سرمربی تیم شاهین کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان برنامه‌هایی را که به آنها داده بودم بخوبی در زمین پیاده کردند و نیمه اول با اختلاف یک گل به رختکن رفتیم. 

وی یادآورشد: در نیمه دوم هم علیرغم اینکه یکبار دروازه ما باز شد، اما با به ثمر رساندن دو گل و با نتیجه سه بر یک توانستیم حریف را از پیش رو برداریم. 

محمودی در پایان باز هم به مشکلات مالی تیمش اشاره کرد و گفت: اکثر تیم های حاضر در لیگ حتی از شهرهای بسیار کوچک هم اسپانسر دارند، اما تنها در کرمانشاه است که کسی برای حمایت از تیم‌های ورزشی پای کار نمی‌آید که لازم است مسئولین ارشد استان و اداره کل ورزش و جوانان چاره ای برای حل این مشکل داشته باشند. 

تیم شاهین کرمانشاه در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتسال تاکنون شش دیدار داشته که دو بازی را واگذار و در چهار بازی هم پیروز شده و هم اکنون در جایگاه دوم جدول گروه خود قرار دارد. 

این تیم هفته آینده را استراحت خواهد کرد و ۳۰ دی ماه به مصاف تیم صدرنشین بارمان خمینی شهر خواهد رفت.

تیم شاهین در گروه سوم لیگ دسته اول فوتسال با تیم‌های پاس تهران، بارمان خمینی شهر، اسپیناس زنجان، عقاب نیروی هوایی تبریز، شهرداری ساوه، پیشگامان وحدت فین کاشان، فولاد ایرانیان و پرسپولیس خوزستان همگروه است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha