• شنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۰۷:۲۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401101710378
  • خبرنگار : 50377

استاندار مازندران:

مسیر دولت سیزدهم مبارزه با فساد اداری است

مسیر دولت سیزدهم مبارزه با فساد اداری است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران، مسیر دولت سیزدهم را مبارزه با فساد اداری عنوان کرد و گفت: این روند نیازمند نظارت مردمی است چراکه با حضور مردم شرایط مازندران به جهنم مفسدین اقتصادی تبدیل می‌شود.

به گزارش ایسنا، سیدمحمود حسینی‌پور دیشب در یادواره شهدا ۱۴۰ شهید بخش چمستان که در روستای لسفیجان برگزار شد با اشاره به اینکه رابطه عمیق سردار شهید سلیمانی با مقام معظم رهبری نقطه عطف جریان عاشورایی و انقلابی ایران اسلامی است که رمز موفقیت این ژنرال بین‌المللی نظامی بوده است، اظهار کرد: رشد اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جبهه مقاومت یکی از اقداماتی بود که با فعالیت معنوی سردار شهید سلیمانی ایجاد شد.

اخلاص و مردمی بودن شخصیت بارز سردار سلیمانی

وی فعالیت معنوی، اخلاص و مردمی بودن را از شاخص‌های شخصیت سردار سلیمانی، دانست و ادامه داد: اگر بخواهیم معنویت حاج قاسم سلیمانی را برای نسل آینده تبیین کنیم هم اکنون باید برنامه‌ریزی شود چرا که به‌رغم یادواره‌های شهدا که برگزار شد؛ نتوانستیم هشت سال دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم.

استاندار مازندران، مسیر دولت سیزدهم را مبارزه با فساد اداری عنوان کرد و گفت: این روند نیازمند نظارت مردمی است چراکه با حضور مردم شرایط مازندران به جهنم مفسدین اقتصادی تبدیل می‌شود.

این مسئول افزود: خلاء جامعه کنونی ما دوری از فرهنگ جهاد و شهادت است و سبک زندگی شهدا در جامعه امروزی باید ساری و جاری شود.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: در دهه اول انقلاب، کشور از لحاظ نظامی و اقتصادی در فقر شدید بود ولی امروز به‌رغم این همه فتوحات مشکلات زیادی داریم که دلیل آن تنها فاصله بین مردم و مدیران است.

وی با بیان اینکه هر مسئولی اگر بخواهد راه شهدا را ادامه دهد نباید پاسخ نه به مردم بدهد، یادآور شد: مسئولان در خدمت به مردم باید راهکاری برای حل مسئله و مشکلات داشته باشد.

اشتغال اولویت نخست در شهرستان نور

نماینده عالی دولت در مازندران اولویت نخست در شهرستان نور را ایجاد اشتغال دانست و گفت: اولویت اول مدیران در دولت سیزدهم باید گره گشایی در حل اشتغال، رفع مشکلات مردم  و ایجاد نشاط برای جوانان باشد زیرا بیکاران مازندارن باسوادترین افراد هستند.

حسینی‌پور خاطر نشان کرد: شعار امسال رهبری با موضوع دانش‌بنیان مطرح شد در تحقق این شعار، اختصاص ۷۰ درصد از زمین‌ها مازندران که در اختیار کشاورزی قرار دارد باید کشت اصلاح شود تا به صادرات در این بخش برسیم.

وی افزود: در مازندران با احداث شهرک‌های کشاورزی با استانداردهای روز دنیا، اعطای تسهیلات و کمک دولت برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی، توسعه صنعتی در این بخش محقق می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha