• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۴۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401101308514
  • خبرنگار : 50175

فرمانده گروه ۲۴ پدافند جنگ نوین بعثت نیروی زمینی سپاه:

مجاهدت‌های سردار قاسم سلیمانی در گفتارها نمی‌گنجد

مجاهدت‌های سردار قاسم سلیمانی در گفتارها نمی‌گنجد

ایسنا/لرستان فرمانده گروه ۲۴ پدافند جنگ نوین بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: مجاهدت‌های سردار قاسم سلیمانی در گفتارها نمی‌گنجد.

سردار حجت‌اله صالح نژاد در نشست با عنوان چرایی حضور ایران در سوریه و تاثیرگذاری محور مقاومت در تحولات منطقه که ۱۳ دی‌ماه در سالن جلسات دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: دشمن حقیقتاً در جنگ ترکیبی هدفش این است که همه آن چیزی که ما می‌بینیم و با عقل و تدبیر مان به آن رسیده‌ایم و انجام می‌دهیم طوری دیگر جلوه بدهد.

وی تصریح کرد: ما در طول انقلاب اسلامی متوجه شدیم که هر وقت زمینه‌هایی به وجود می‌آید که ایران را پیشرفته‌تر کنیم با نقشه‌های از قبل طرح شده دشمن مواجه می‌شویم.

فرمانده گروه ۲۴ پدافند جنگ نوین بعثت نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: سردار قاسم سلیمانی کسی بود که مجاهدت‌های بسیار بی‌شماری انجام دادند به‌طوری‌که در گفتارها گنجانده نمی‌شود.

سردار صالح‌نژاد اضافه کرد: این شخصیت عظیم، انقلابی و کارآمد به دست امامین انقلاب در مکتب انقلاب اسلامی رشد کرد، ارتقا پیدا کرد و جان عزیزش را مجاهدانه تقدیم این کشور و نظام کرد.

وی بیان کرد: شهیدی که با روی کار آمدن ایشان در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت اصلی‌اش دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌صورت فرامرزی و فرامنطقه‌ای بود.

فرمانده گروه ۲۴ پدافند جنگ نوین بعثت نیروی زمینی سپاه ادامه داد: مهمترین کاری که این عزیز کرد تشکیل جبهه واحد و پیوسته مقاومت از کشورهایی بود که سالیان سال زیر سلطه استکبار بودند.

سردار صالح نژاد عنوان کرد: ما در مهمترین نقطه استراتژیک دنیا توانستیم انقلابی به وجود بیاوریم که بر همه خواسته‌های نامشروع استکبار یک نه بزرگ بگوییم.

وی اظهار کرد: با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی دست آمریکا، به خصوص برای کسانی‌که هنوز فکر می‌کردند که آمریکا آن گفتمان به ظاهر زیبایش شاید واقعیت داشته باشد، رو شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha