• دوشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401101207217
  • خبرنگار : 71468

پولادگر: کشتی ۹۱ میلیارد گرفته است/ساعی و دبیر تفاهم نامه را امضا نکردند

پولادگر: کشتی ۹۱ میلیارد گرفته است/ساعی و دبیر تفاهم نامه را امضا نکردند

معاون قهرمانی وزارت ورزش گفت: بودجه تعیین شده برای فدراسیون کشتی ۷۰ میلیارد تومان بوده که تا الان ۹۱ میلیارد گرفته است.

به گزارش ایسنا، محمد پولادگر در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش در جمع خبرنگاران بیان کرد: امیدواریم که انتخابات فدراسیون ها را بتوانیم تا پایان سال یک به یک برگزار کنیم. 

پولادگر در مورد اینکه جواد رمضی با وجود اینکه قبلا رییس فدراسیون بود اما صلاحیت مدیریتی اش تایید نشد و گفته می شود که وزارت ورزش دارد به نفع طلوع کیان مهندسی می کند، تصریح کرد: این را چه کسی می گوید. انتخاباتی که رییس مجمع آن وزارت کار  است، هیچ چیزی از آن به ما مربوط نیست.  هر آنچه اتفاق افتاده است براساس آیین نامه ای بود که در مجمع فدراسیون مصوب شده است. من واقعا تعجب می کنم که مطالب خلاف واقع را عنوان می کنند و چرا  رسانه ملی این مطالب را عنوان می کند. مگر هر حرفی زده می شود باید در رسانه ها تکرار شود.

او در پاسخ به این که چگونه ممکن است فردی چهار سال رییس باشد اما صلاحیت مدیریتی اش تایید نشود؟ گفت: اصلا فرایند کار مربوط به ما نیست. رییس مجمع فدراسیون، وزیر کار است آقای فرهادیان فقط عضو کمیته ای است که بررسی صلاحیت ها را انجام داد و براساس آیین نامه ای که در مجمع فدراسیون کارگری تصویب شده است، شرایط پیش می رود و ما قاعده و قانون از خودمان نگذاشتیم. آنجا تعریف شده است که چه سوابقی مورد قبول است و من اصلا در جریان ریز تایید صلاحیت نشدن آقای رمضی نیستم.

پولادگر در مورد اینکه تفاهم مالی با فدراسیون های تکواندو و کشتی امضا نشده است، گفت: این آقایان خودشان امضا نکردند. ایجاد شبهه کردند، وزارت ورزش ۲ میلیارد می خواهد بدهد اما مبلغ مربوط به تبصره ۱۴ هم از همان مسیر وزارت ورزش پرداخت می شود و منبع آن دولتی است. بودجه فدراسیون تکواندو در سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان بوده که ۹ میلیارد تومان آن محقق شده است. بودجه امسال تکواندو ۲۲ میلیارد است و تا الان بیش از ۹ میلیارد تومان هم پرداخت کرده ایم که بدون امضای تفاهم نامه است. بودجه کشتی نیز ۷۰ میلیارد تعیین شده اما ۹۱ میلیارد تومان پول گرفته است. 

 پولادگر در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد پدل به اسکواش برگردد، گفت: نه چون پدل از اول برای تنیس بوده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۱۵:۰۰

91 میلیارد کشتی احتمالاً عمدتاً در بازی‌های رسانه‌ای (شارژ عده ای قلم به مزد و مقاطعه کاران کمیسیون بگیر کامنت گذاری در خبرگزاریها) صرف می‌شود که مدام هم دست پیش می‌گیرند. صرفاً از روی غرض، از پرداخت بدهی گذشته (که روالی جاری در همه ادوار مدیریتی فدراسیونها و همه سازمانهای کشور است) طوری صحبت می‌کنند انگار جریمه بوده است. همین چند سال پیش در زمان مدیریت (به معنای واقعی؛ نه نمایشی) جهان پهلوان رسول خادم برای چند میلیارد که بودجه کل سال فدراسیون بود چه بازی های نداریم که وزیر ورزش سیاسی و رئیس کمیته المپیک وقت سیاسیتر در می آوردند. چون خادم بر خلاف بعضی ها سالم بود و دست هم نمی بوسید و به جایی هم وصل نبود. اهل ته ریش و تسبیح یک متری نبود. ضمناً برای اثبات ناکارآمد نبودن خودش روسای قبلی را تخریب نمی کرد. همین است که محبوب قلوب هست و بود؛ بر خلاف بعضی لمپنهای دمپایی پوش و پاشنه کفش خوابیده که منفور عام و خاصند و هو شده توسط مردم در سالن هفت تیر. رسول خادم را افتخار می کردی بگویی رئیس فدراسیون است. بعضی ها اگر خودشان را معرفی نکنند، خیال می کنی نیروی خدماتی یا انبار دارند.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۱۹:۳۶

آقای پولادگر باهمه دعوا داره

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۳ ۰۷:۵۲

دمت گرم !

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۱۷:۳۰

آقای پولادگر شماخوب میدانید انتخابات فدراسیون کارگری مهندسی میکنید. ورزشکاران آگاه هستند

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۱۷:۳۸

فدراسیون‌های کشتی و تکواندو بیشترین افتخارات را برای کشور کسب نموده اند حتی بیشتر از فوتبال ولی توجه چندانی به آنها نشده و نمیشود دقیقا مثل والیبال لطفا بیشتر به این فدراسیون‌ها توجه گردد

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۱۹:۳۲

٩١ ميليارد الان با دلار ٤٠ هزار تومنى همون بودجه قبل هست فرقى نداره ، بحث خادم و دبير و طالاقانى نيست اين آقا با كشتى زاويه داره ، قبل هم به سبك ديگه با فدراسيون قبلى هم همينطور بوده , اين بودجه هم رايزنى فدراسيون گرفته شده اگه واقيعت باشه كه دست اين آقا بود نمى داد، مسئول ورزش قهرمانى درباره بوكس تكواندو و كاراته و فوتبال نظر بده ، موفقيت هاى كشتى هم به اينا مربوط نيست ، پس تو بازى اينا نبايد فريب خورد ،با كشتى خوب نيستند ، اگه رسول خادم هم بود مطمئن باشيد همين آش و كاسه بود

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۳ ۰۲:۱۴

پولادگر از دبیر خوشم نمیاد ولی خدا وکیلی تو هم حرف زور میزنی پول کشتی رو بده دیگه!یه درصدی با دبیر طی کنید و هر دو راضی با شید! طمع فقط نکنید

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۳ ۰۸:۳۸

سلام اسرافیل قربان نژاد هستم عضو سابق تیم ملی جوانان ایران .وقهرمان کشتی کشور.شما هنوز جایزه سال 83منو ندادید هزار دلارمو .تو جویبار ناعب قهرمان جام ناطق نوری شدم .تو روزنامه زدید دادیم ولی یه هزاری به من نداد فدراسیون.گفتن تو اردویه تیم ملی میدن بازم ندادن .به شما دل میبستم الان باید کاسه گدایی دستم میگرفتم .خوب شد یه کار یاد گرفتم لاقل خرجمو در میارم .

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۳ ۱۰:۰۶

آقای پولادگر در خصوص فدراسیون کارگری با مردم صادق باشید مردم ورزش خوب می‌شناسند جامع کارگری هم خوب ورزش می‌شناسند

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۴ ۱۴:۰۱

آقای پولادگر هر چی آقایان دبیر وساعی میفرمایند کاملا درسته وقتیکه مجلس یک پولی را داده به فدراسیون چه ارتباطی به جاهای دیگه ندارد جدای از بوجه است