• شنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401101005744
  • خبرنگار : 50491

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تشریح کرد؛

برنامه‌های سالگرد حاج‌قاسم در گرگان/ از عکاسی با حاجی تا ویزیت رایگان

برنامه‌های سالگرد حاج‌قاسم در گرگان/ از عکاسی با حاجی تا ویزیت رایگان

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه ناحیه گرگان ویژه برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم در سطح شهرستان را تشریح کرد و گفت: به مناسبت نکوداشت سردار شهید سلیمانی برنامه‌های متنوعی در گرگان برگزار می‌شود.

علی دیلم امروز شنبه ۱۰ دی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سپاه ناحیه گرگان در هفته مقاومت امسال همزمان با شهرستان‌های سراسر کشور برنامه‌های مختلف و متفاوت را اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت هفته مقاومت تحت عنوان عملیات حاج قاسم در سطح شهرستان اجرایی می‌شود، بیان کرد: محوریت برنامه‌ها خدمت‌رسانی است گرچه برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی نیز در کنار این برنامه‌ها گنجانده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از برپایی میز خدمت به مناسبت فرا رسیدن هفته مقاومت خبر داد و توضیح داد: حمل‌ونقل عمومی رایگان در بخش اتوبوس و تاکسی شهری یکی از برنامه‌های هفته مقاومت است، البته عموم این برنامه‌ها به‌صورت داوطلبانه از سوی مردم و اصناف برگزار می‌شود و بسیاری از این افراد برای انجام این اقدامات اعلام آمادگی کردند تا در سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی قدم بردارند.

دیلم، پخت و توزیع حلیم در سطح شهر مقارن با ساعت شهادت سردار شهید سلیمانی(ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد) را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سردار سلیمانی برشمرد و تأکید کرد: ویزیت و توزیع داروی رایگان در محلات کم برخوردار گرگان از دیگر برنامه‌هایی است که در نکوداشت حاج قاسم برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان، برپایی ایستگاه عکاسی با حاجی(عکاسی با تندیس سردار شهید سلیمانی)، پخت رایگان نان در سطح نانوایی‌های شهر، برپایی نشست های بصیرتی با محوریت مکتب حاج قاسم، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، توزیع بسته‌های معیشتی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سردار شهید سلیمانی اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه حاج قاسم یکی از برنامه‌های محوری است که به مناسبت نکوداشت سردار سلیمانی در گرگان انجام می‌شود، گفت: این نمایشگاه فردا(یکشنبه ۱۱ دی) با حضور مسئولان، مردم و خانواده‌های شهدا در گرگان افتتاح می‌شود، همچنین برگزاری ۱۵ یادواره شهید حاج قاسم در سطح شهرستان از دیگر برنامه‌های سالگرد شهادت حاج‌قاسم در گرگان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha