• جمعه / ۹ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401100904983
  • خبرنگار : 50037

فرمانده سپاه همدان:

کارگردان و تابلوی همه فتنه‌ها استکبار جهانی است

کارگردان و تابلوی همه فتنه‌ها استکبار جهانی است

ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: کارگردان و تابلو همه فتنه‌ها استکبار جهانی است، آمریکا کارگردان فتنه های مختلفی است تا بتواند سود خود را از آن ببرد.

سردار مظاهر مجیدی امروز در مراسم ۹ دی شهرستان اسدآباد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: هر فتنه یک تابلو دارد که تابلو فتنه سال ۱۴۰۱ "زن، زندگی و آزادی" بود و کشته شدن یک خانم بهانه آغاز فتنه توسط استکبار جهانی شد و در این فتنه پروژه کشته سازی راهبرد استکبار جهانی بود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در کمین گاه نشسته‌اند و دنبال آن هستند که موقعیت هایی را به دست آورند و از آن موقعیت بهره خود را ببرند، افزود: هر فتنه که پشت سرمی گذاریم یک عامل باعث شده آن فتنه در کشور آغاز شود، در انتخابات ۸۸ مردم به عنوان ولی نعمت نظام با بیشترین حضور در انتخابات شرکت کردند و آن کس که رای نیاورد شروع به فتنه کرد و اصل موضوع انتخابات را بهانه کردند و فتنه سال ۸۸ رقم خورد.

مجیدی با بیان اینکه وقتی اصل تمامی فتنه ها را مورد بررسی قرار می‌هیم تابلوی تمام این فتنه ها استکبار جهانی است، ادامه داد: در فتنه اخیر استکبار جهانی با به راه انداختن پروژه کشته سازی در رسانه‌های جهانی اخبار کشته شده‌ها را تکرار کرد و وقتی عامل را واکاوی و بررسی کردیم مشخص شد هزاران خبر منتشر شده از این دست در این رسانه های معاند دروغ و کاملا کذب بوده که نمونه کاملا واضح آن مربوط به خبر کذب کشته شدن دختری دانشجو در استان همدان بود.

وی با بیان اینکه به عقبه تمام فتنه که برمی‌گردیم، راهبردهای بزرگ استکبار پشت این فتنه هاست، یادآور شد: آمریکایی ها می‌گویند ما دوستدار شما هستیم اما بدانید آنها دلشان برای مردم ما نمی سوزد و دشمن ملت ما هستند و  فتنه هایشان گویای این دشمنی است.

فرمانده سپاه همدان با تاکید بر اینکه امروز باید واقع بینانه تر نگاه کنیم، گفت: پیام و رفتار دشمنان همواره سابقه دارد و مطلب تازه‌ و جدیدی نیست و باید در برابر این پیام و رفتارها واقع بین و هوشیار بود.

وی با بیان اینکه می گویند این دولت انقلابی ناکارآمد است، خاطرنشان کرد: پرداخت همه بدهی های دولت قبل، افزایش حقوق کارکنان و به صفر رساندن فوتی‌های کرونا با یک اقدام انقلابی از جمله اقدامات دولت رئیسی بوده که هم اکنون نیز صدها اقدام بزرگ دیگر را در دست اجرا دارد.

مجیدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با دولت انقلابی رئیسی اظهار کرد: دولت انقلابی در حال برطرف کردن گره های باقی مانده از قبل است، کشور ما دارای مشکل اقتصادی بوده و باید این‌مشکل با جراحی بزرگ اقتصادی مرتفع شود.

وی ادامه داد: عواملی که موجب شدند در کشور مشکل ایجاد شود، شروع کرده‌اند و خدمات ارزنده انجام شده دولت رئیسی را سیاه نمایی می‌کنند.

مجیدی با بیان اینکه زمانی که روحانی دولت را به رئیسی تحویل داد کشور تنها برای سه ماه دارای ذخایر امکانات  ارزاق عمومی برای مردم بود، گفت: هم اکنون با اقدامات ارزنده دولت انقلابی رئیسی ما ذخیره سه سال برای ارزاق عمومی را داریم.

وی با اشاره به اینکه آنها مردم و رهبری را باور نداشتند و قبله نمایشان آمریکا بود و همه تصمیماتشان به آمریکا بستگی داشت، تصریح کرد: این دولت انقلابی کارهای بزرگی انجام داده و کارهای بزرگ انجام شده دولت انقلابی سیاه نمایی می شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به لطف خدا هر روز بیش از گذشته با اقتدار رو به جلو حرکت می‌کند، افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی این‌ شهید بزرگوار توانست در تمام دنیا یک دیدگاه و تفکر جدید ایجاد کند و آنها که داعش را راه اندازی کردند که بر کشورهای  اسلامی به ویژه ایران اسلامی تسلط بیابند، حاج قاسم با وقف وجود خود داعش را مهار و از سرزمین‌های اسلامی دور کرد.

فرمانده سپاه همدان تصریح کرد: مردم، خواهران و برادران قدر شهدای گذشته خود را بدانید و هر جا به مشکلی رسیدید مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید چراکه شهیدان بنا به گفته خداوند زنده هستند.

مجیدی اضافه کرد: امروز اگر از شهدای صحبت می‌کنیم می خواهیم از آنها درس بگیرم چراکه آنها با تمام وجود رهبری انقلاب را باور کرده بودند.

وی اظهار کرد: در تاریخ و قرآن بارها تکرار شده که امام زمان خود را بشناسید و حرف امام زمان خود را باور کنید، نباید شک و تردید در خود نشان دهیم، به لطف خدا نظام جمهوری اسلامی به واسطه مقام معظم رهبری در حال طی کردن مسیر تکامل خود است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha