• سه‌شنبه / ۶ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401100603516
  • خبرنگار : 50228

مربی تیم:

باید به اشکش زمان داد / به نفت مسجدسلیمان خوشبینم

باید به اشکش زمان داد / به نفت مسجدسلیمان خوشبینم

ایسنا/خوزستان مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با بدشانسی امسال دچار افت شده‌ایم اما به برگشت به شرایط قبلی خوش‌بینم. 

فرزاد حافظی در حاشیه تمرین امروز ششم دی‌ماه تیم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: جدیداً تغییراتی در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان داشته‌ایم که آقای مهاجری از نفت مسجدسلیمان جدا شد که جا دارد از زحمات وی واقعاً تشکر کنم. به هر حال وقتی تغییرات ایجاد می‌شود یعنی نتایج خوب نبوده است. اکنون اشکش هدایت نفت را بر عهده گرفته است که یک مربی بزرگ و بومی است. باید به او زمان بدهیم تا بازیکنان با تفکراتش آشنا شوند که این نیز زمان‌بر است اما با درایتی که در این چند روز از آقای اشکش دیده‌ام مطمئنم که می‌تواند کمک‌حال تیم نفت باشد و این تیم را از بحران خارج کند.

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: بهترین مربیان دنیا هم نتیجه نمی‌گیرند و این ضعف آن مربی نیست. فوتبال همین است. هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج تیم ما خوب بود و مهاجری بسیار خوب کار کرد اما رفته رفته از هفته ششم به بعد نمی‌دانم چه مشکلاتی به وجود آمد که کمی نتایج خوب نبود. با تغییر ایجاد شده در رأس کادر فنی به این موضوع خوش‌بینم و انشاءالله بادرایت اشکش تیم به شرایط قبلی برمی‌گردد و این را به هواداران قول می‌دهم که تیم نفت در لیگ برتر خواهد ماند. 

حافظی خاطرنشان کرد: حدود یک ماه است که به کادر نفت مسجدسلیمان اضافه شده‌ام و پیش از این شش فصل مربی نفت مسجدسلیمان بوده‌ام و سه فصل نیز هدایت نفت را برعهده داشته‌ام و باید بگویم فوتبال است و هر تیمی ممکن است به مشکل برخورد کند و در دهه‌ای یک تیم دچار افت می‌شود و با بدشانسی امسال ما دچار افت شده‌ایم اما همان‌طور که گفتم به برگشت به شرایط قبلی خوش‌بینم. 

وی ادامه داد: چند روز دیگر در مسجدسلیمان با تیم آلومینیوم اراک بازی داریم و انشاءالله با بردی که کسب خواهیم کرد قول می‌دهم این تیم در لیگ خواهد ماند و مطمئناً نتایج بهتر خواهد شد. 

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از آقای یزدی مدیرعامل سابق باشگاه، آقای شجاعی مدیرعامل فعلی، آقای حسن‌پور، مسئولان شرکت نفت و نماینده مردم مسجدسلیمان که دغدغه این تیم را دارد، تشکر می‌کنم. مشکلات مالی تیم ما زیاد است و از تمام کسانی که در حال کمک به تیم هستند تشکر می‌کنم و انشاءالله یک روند خوب را در تیم خواهیم دید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha