• سه‌شنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401092919762
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

انفجار در یک جایگاه CNG یاسوج

انفجار در یک جایگاه CNG یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش جایگاه "سی ان جی" جمعه بازار یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد منفجر و دچار آتش سوزی شد.

"جهانبخش وحدت نژاد"، رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه حادثه آتش سوزی جایگاه CNG منطقه "بنسنجان" یاسوج هیچ گونه خسارت جانی نداشت و در این حادثه یک نفر از کارکنان این مرکز به صورت جزئی دچار سوختگی شده بود و به توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

علیزاده، مسئول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: کارشناسان این شرکت در محل حادثه حاضر شده و در حال بررسی علت این حادثه هستند.

محمد رسمتی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: ساعت ۱۱ و ۵۱ دقیقیه این حادثه به آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله و در کمتر از پنج دقیقه با توجه به نزدیکی ایستگاه بلوار عدل به محل حادثه نیروهای آتش نشانی در صحنه حاضر شد.

انفجار در یک جایگاه CNG یاسوج

وی با بیان اینکه وسعت آتش سوزی زیاد و گسترده بود بطوریکه ارتفاع آتش به بیش از ۱۰ متنر می رسید، افزود: پس از اعلام به آتش نشانی، با توجه به حجم آتش چهار دستگاه خودرو آتش نشانی، یک خودرو آتش نشانی شهر مادوان و یک دستگاه خودرو شرکت نفت به محل آتش سوزی اعزام شدند.

رستمی تصریح کرد: الحمدالله در این آتش سوزی هیچ خودرویی دچار خسارت نشد و تلفات انسانی یا مصدومیتی نیز نداشته ایم.

وی آتش در دو سمت جایگاه سی ان جی شعله ور بود و تا زمانی که با گرفتن دو شیلنگ آب بالای سر دو آتش نشان توانستیم شیر اصلی گاز جایگاه را ببندند، آتش مهار نشده بود. ادامه داد: آتش انفجار به ایزوگام دو ساختمان همجوار جایگاه سی ان جی سرایت کرد که با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد و هم اکنون در حال خنک کردن محل حادثه و تانکر های جایگاه هستیم تا از انفجار احتمال این تانکرها جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: در این جایگاه حدود ۲۰۰ کپسول بزرگ گاز نگهدای می شد که با تلاش اتش نشانان توانستیم از سرایت آتش به این تعداد کپسولف انفجار و وقوع حادثه بزرگتر جلوگیری کنیم.

گفتنی است که این جایگاه دقایقی پیش به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شد و براساس پیگیری‌ها نیروهای امدادی، هلال احمر، آتش نشانی  و اورژانس به محل مورد نظر اعزام شدند.

انفجار در یک جایگاه CNG یاسوج

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۹ ۱۴:۲۱

درود متاسفانه ما نزدیک محل حادثه بودیم جا دارد از بچه های آتش نشانی بصورت ویژه تشکر کنیم حتی یکی از آنها بصورت جان برکف وارد آتش شد که شیر گاز ببنده. ولی جا داشت بچه های اداره گاز زودتر در محل حاضر میشدند و قطعا کمک بزرگی نسبت به مهار آتش کنند ولی آخرین اکیپ اعزامی خودشون بودن. صحت حرفام قابل تحقیق هست سپاس