• یکشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1401092717798
  • خبرنگار : 50448

فروش ۹۹ خودرو در مزایده اموال تملیکی بوشهر

فروش ۹۹ خودرو در مزایده اموال تملیکی بوشهر

ایسنا/بوشهر  در مزایده الکترونیک آذر ماه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ۳۳ دستگاه از ماشین آلات راهسازی موجود در گمرک بوشهر به ارزش ۱۳۶۰ میلیارد ریال و همچنین تعداد ۳۶ خودروی باقیمانده از مزایده‌های شماره قبل به ارزش ۱۲۹۰ میلیارد ریال به فروش رسید. 

مدیر کل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید عملکرد فوق العاده ی کارکنان این سازمان در سه ماهه اخیر در جهت تعیین تکلیف خودروهای سواری و ماشین آلات راهسازی موجود در گمرکات استان  و تشکر از همکاری و همراهی همه سازمانهای مربوطه افزود : مهرماه سال جاری که به دستور قضایی فروش خودروهای گمرکات کشور به این سازمان محول شد و همچنین با توجه به بیشترین تعداد خودرو و ماشین آلات راهسازی در سطح کشور که در گمرکات بوشهر وجود داشت ، این اداره کل در مزایده الکترونیکی آذر ماه نیمی از کل فروش سازمان در سطح کشور را انجام داد . 

رحیم بهادری ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کارکنان مرکز بوشهر افزود : پس از دستور فروش خودروهای سواری و ماشین آلات راهسازی موجود در گمرکات بوشهر توسط ریاست محترم دستگاه قضا ، تعداد ۱۹۶ دستگاه ماشین آلات راهسازی متروکه موجود در گمرک بوشهر پس از اعاده تعدادی ، به ۱۲۸ دستگاه رسید که در روند آماده سازی پرونده جهت فروش تعداد ۳۳ دستگاه ماشین آلات راهسازی در مزایده شماره ۲۶۳ آذر ماه در سامانه ستادایران بارگذاری و همگی بفروش رسید و باقیمانده ی آنها پس از روند تکمیل پرونده در مزایده ماه آینده بارگذاری می گردد  . همچنین از خودروهای باقیمانده از مزایدههای قبل ۳۶ دستگاه در مزایده ی فوق بفروش رسید . 

در مزایده الکترونیکی شماره ۲۶۳ آذر ماه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر بالغ بر ۲۹۰۰ میلیارد ریال از کالاهای قابل مصرف و دارای مجوز فروش ، خودروی سواری و همچنین ماشین آلات راهسازی متروکه و قاچاق را بفروش رساند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha