• شنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401092617381
  • خبرنگار : 50177

دادستان مرکز لرستان:

مجازات سنگینی در انتظار عوامل حمله به مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد است

مجازات سنگینی در انتظار عوامل حمله به مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد است

ایسنا/لرستان دادستان مرکز لرستان با اشاره به حمله به مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد گفت: مجازات سنگینی در انتظار عوامل این حادثه است.

داریوش شاهون‌وند در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جزئیات حمله به مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد اظهار کرد: ساعت دو بامداد روز جمعه ۲۵ آذرماه از این حادثه مطلع شدیم که بلافاصله در محل حضور یافتم.

وی با بیان اینکه دستورات لازم به فرمانده انتظامی و رئیس پلیس اطلاعات داده شده است، اضافه کرد: همچنین مواردی از باب نکات پیشگیری نیز به اوقاف و امور خیریه نیز ابلاغ شد.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد بیان کرد: تا این لحظه نتیجه در خصوص اینکه چه کسانی که اقدام به این کار کرده‌اند حاصل نشده است.

شاهون‌وند گفت: سیستم قضایی کل دستوراتی که لازم بوده را صادر کرده و به محض اینکه این افراد شناسایی شوند، دستگیر و برخورد قاطعی در انتظار آنان خواهد بود.

وی اضافه کرد: این افراد، هر کس و با هر انگیزه‌ای باشند برای ما تفاوتی ندارد و چنانچه انگیزه این افراد مرتبط با معاندین باشد قطعا مجازات خیلی خیلی سنگینی در انتظار آنان خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد عنوان کرد: اما چنانچه این افراد مورد اغفال قرار گرفته باشند باز هم مجازاتی شدید حداقل تا حبس پنج سال برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

شاهون‌وند در ادامه صحبت‌هایش گفت: توصیه می‌شود که خانواده‌ها مراقب فرزندان خود بوده و بر عملکرد آنان نظارت داشته باشند تا بعدا گرفتار نشوند چراکه سیستم قضایی فقط در چارچوب قوانین عمل می‌کند.

وی تاکید کرد: ندامت افراد بعد از وقوع جرم در تعیین مجازات آنان تاثیری ندارد و ما نیز مکلف به رعایت قانون هستیم و انتظار عمومی جامعه برخورد قاطع با این افراد است.

به گزارش ایسنا و به گفته یکی از متولیان مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد، بامداد روز جمعه ۲۵ آذرماه افرادی ناشناس با پرتاب کوکتل مولوتف سبب آتش‌سوزی این مسجد می‌شوند که البته با کمک اهالی منطقه فاز یک کیو و اقدام به موقع ماموران آتش‌نشانی و نیروی انتظامی این آتش مهار می‌شود.

انتهیا پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha