• شنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401092617357
  • خبرنگار : 50534

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

سربازی فرصتی برای تمرین درس زندگی اجتماعی است

سربازی فرصتی برای تمرین درس زندگی اجتماعی است

ایسنا/زنجان جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سربازی بهترین دوران برای تمرین زندگی در اجتماع است.

سردار ابوالفضل طهماسبی صبح امروز (۲۶ آذرماه) در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) جوان سرباز، معرفی و تجلیل از سربازان نمونه استان زنجان، با بیان اینکه سرباز زینت کشور است، اظهار کرد: دوران جوانی فرصتی کوتاه است که باید قدر آن را بدانیم. یکی از مسائلی که یک مرد پس از رسیدن سن قانونی، درگیر آن می‌شود، مسئله دوران خدمت سربازی است که طی ۲ سال سپری کردن آن دوران، به اندازه یک عمر خاطره همراه خود می‌آورد.

وی با بیان اینکه خدمت سربازی به معنای دفاع از ارزش‌ها و جان، مال و ناموس مملکت است، اضافه کرد: به فرمایش امام (علی) ثواب هزار هزار شبانه‌روز عبادت را دارد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دوران سربازی زمانی برای آموزش درس زندگی است، ابراز کرد: امروز هم دفاع از ولایت و دین خدا، نیازمند سربازی و جانبازی است.

طهماسبی با بیان اینکه کسب دانش و تجربه از ویژگی‌های دوران سربازی است، بیان کرد: قدر این لحظات را بدانید، سربازی که در پست‌های معاونتی و اداری مشغول خدمت است، نحوه برخورد با ارباب رجوع، نحوه تشکیل و مدیریت جلسه، نحوه برخورد با مسئول بالادستی، نوشتن نامه و در کل ارتباط با جامعه را می‌آموزد.

وی با بیان اینکه مهارت‌آموزی در دوران خدمت سربازی مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ‌سربازان به نوعی حافظ ارزش‌های ملی و معنوی جامعه اسلامی هستند. این دوره دو ساله اجباری روزی تمام ‌می‌شود اما بهترین مسیر تمرین در زندگی اجتماعی بوده و سربازان با نیت خالصانه این دوران ارزشمند را به پایان برسانید.

به گزارش ایسنا، درپایان این مراسم از سربازان نمونه، خانواده سربازان شهید و کمیته‌های برتر تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha