• شنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401092617346
  • خبرنگار : 50534

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

فریب شبکه‌های مجازی و تبلیغات دشمن را نخورید

فریب شبکه‌های مجازی و تبلیغات دشمن را نخورید

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اتفاقات اخیر بزرگ‌ترین جنگ روانی علیه انقلاب اسلامی ایران بود.

سردار جهانبخش کرمی صبح امروز (۲۶ آذرماه) در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) جوان سرباز، معرفی و تجلیل از سربازان نمونه استان زنجان، با بیان روایتی از هدایت امت توسط پیامبر اسلام، اظهار کرد: در جنگ احزاب همه کفار به صحنه آمدند و با هر چه در توان داشتند به جنگ برخاستند و با سلاح فتنه‌انگیزی و ایجاد شرایط سخت پیامبر و یارانش را محاصره کردند؛ لذا تا به امروز فتنه انگیزی دشمنان تمام نشده ‌است.‌

وی با بیان اینکه آن دوران، شمشیر سرنوشت‌ساز بود و اگر مجاهدت و ایستادگی پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) نبود ردی از اسلام باقی نمی‌ماند، افزود: رشادت سربازان اسلام از گذشته تا به امروز را دیده‌ایم و همین موضوع حافظ اسلام بوده است.

کرمی با اشاره به اینکه در جنگ صفین دشمنان از ابراز فریب استفاده کردند، ادامه داد: برخی‌ها امام علی (ع) که قرآن ناطق بود را تنها گذاشتند و به عمل عمروعاص (قرآن بر سر نیزه کردن) فریب خوردند.

این مسئول، نبود بصیرت را عامل فریب دانست و اضافه کرد: جنگ عاشورا نیز مقابله همه کفر در برابر حق بود؛ اگر چه سران فتنه دیده و شنیده بودند که پیامبر بارها اعلام کرده حسین (ع) سفینه نجات امت است اما در مقابل زر وزور فریب خوردند.

وی با بیان اینکه قرآن و عترت سفارش پیامبر را نادیده گرفتند، تاکید کرد: باید مراقب جنگ روانی و تبلیغاتی دشمنان باشید.

این فرمانده سپاه با بیان اینکه جنگ هشت سال دفاع‌مقدس همانند جنگ احزاب، مقابله کفر در مقابل تمام اسلام بود، اذعان کرد: بعد پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان سعی بر ناامنی داشتند؛ سران فتنه و منافقان عملیات‌های متعددی انجام دادند اما دیدیم همان مردم همیشه در صحنه همان مردمی که انقلاب کردند چگونه دست این افراد را کوتاه و فتنه‌ها را جمع کردند.‌

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تقدیم ۲۲۰ هزار شهید در راه دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، ابراز کرد: در هشت سال ایستادگی ملت در برابر ظلم و کفار صحنه‌های بی‌نظیری خلق شد؛ زنان هم دوش مردان به پشتیبانی برخاستند در این بین سربازانی خالصانه، همانند یک رزمنده مجاهدت و فداکاری کردند.

وی با بیان اینکه حماسه دفاع‌مقدس درس خوبی به دشمنان داد، بیان کرد: تکرار این حماسه دشمنان را می‌ترساند، دفاع‌مقدس جنگ تمام عیار استکبار جهانی با اسلام و انقلاب اسلامی بود، ۸۰ کشور مستقیم و غیرمستقیم در جنگ با ایران آمدند؛ اما شکست خوردند.

کرمی با بیان اینکه فتنه‌های اخیر جنگ علیه اسلام و انقلاب اسلامی است، اذعان کرد: فعالیت شبانه‌روزی ۲۶۰ شبکه فارسی‌زبان و ۱۸ هزار شبکه ماهوره‌ای، مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی وارد عمل شدند و اتاق فکرهای نظامی، امنیتی، سیاسی به طور گسترده، فتنه‌گران و منافقان را هدایت ‌می‌کردند.

این مسئول با بیان اینکه برخی جوانان متاثر از فضای مجازی، رسانه‌ای و ماهوره‌ای دشمنان قرار گرفتند، تصریح کرد: شهادت مردم عادی، روحانی و دانشجوی بی‌گناه، آتش زدن قرآن و مساجد، جنایاتی بود که در این روزهای اخیر توسط دشمنان رقم زده شد اما به حول و قوه الهی و آگاهی مردم همیشه در صحنه، شکست خوردند؛ لذا باید مراقب باشیم در صحنه غبارآلود فتنه فریب نخوریم.

کرمی با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) که فتنه مثل یک صحنه غبارآلود است که حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهد، افزود: ایشان تاکید کردند که نباید از رهبر و ولایت‌فقیه جلو یا عقب بمانیم که هر دو این اعمال منجر به نابودی و گمراهی جامعه خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه معیار، میزان و شاخص مسیر هدایت، پیروی از ولایت‌فقیه است، تاکید کرد: قدر لباس مقدس سربازی را بدانید؛ دفاع از حرم، وطن، نظام و جان و مال مردم واجب است و این مجاهدتی است که آن را بر عهده ‌داریم؛ لذا تحت ثاثیر فضای مجازی و تبلغات دشمنان قرار نگیرید.

وی با اشاره به اهمیت پیروی از ولایت‌فقیه، خاطر نشان کرد: ستون‌های مستحکم نظام جمهوری اسلامی ایران اسلامی، خون پاک شهدا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha