• جمعه / ۲۵ آذر ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401092516923
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

حضور گسترده مردم در استقبال از دولت سیزدهم، وظیفه مسئولان را سنگین تر کرد

حضور گسترده مردم در استقبال از دولت سیزدهم، وظیفه مسئولان را سنگین تر کرد

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به استقبال گسترده مردم استان از رئیس جمهور و دولتمردان گفت: این حضور گسترده مردم ایجاب می‌کند که دولت بیش از پیش به برای مسئولیتی که بر عهده دارد خود را آماده کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، عصر امروز جمعه ۲۵ آذر در نشست شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به خراسان جنوبی دل مردم را شاد کرد، اظهار کرد: حضور گسترده مردم این استان در مراسم استقبال از رئیس جمهور دل دولت انقلابی را نیز شاد کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: این دولت علاوه بر خدمت رسانی به مردم باید بارهای بر زمین مانده از گذشته را نیز بردارد و این موضوع آمادگی ویژه‌ای می‌خواهد.

عبادی ادامه داد: در گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی حتی تا لبه پرتگاه هم رفت اما یک مرتبه خداوند متعال مجلس، دولت و قوه قضائیه انقلابی و مردم آماده به یاری نظام آمد و کار آمدی دولت کاری کرد که این فتنه اخیر هم تبدیل به فرصت شود؛ شکرانه نعمت تلاش مضاعف برای هموارتر کردن راه برای آینده است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، گفت: هر وقت دولت انقلابی و مردمی روی کار آمد، دشمن روی به فتنه گری آورد و تجربه‌های گذشته نیز همین را نشان می دهد.

عبادی با تأکید بر اینکه در فتنه اخیر دشمن هجمه سنگینی را علیه کشور آغاز کرد، افزود: اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی و شناختی و یک نامردی بود که تمام دنیای کفر را به جنگ ما آوردند.

وی با اشاره به اینکه در موضوعات اخیر هم همانند سایر قضایا دست غیب الهی بیرون آمد و دست رد بر سینه دشمنان زد، افزود: دولت باید همت خود را برای کم کردن مشکلات مضاعف کند.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه دولت نیروهایی سراپا و انقلابی در تمامی بخش‌ها می‌خواهد که پاسخگوی نیازها باشند، افزود: دولت چنانچه از این فرصت طلایی خدمت به مردم بهره برداری نکند ممکن است فرصت‌های آینده هم بسوزد، لذا می‌طلبد که صفر تا صد دولت را نیروهای انقلابی شکل دهند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha