• شنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401091912702

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه در شهادت طلبه بسیجی مدافع امنیت

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه در شهادت طلبه بسیجی مدافع امنیت

ایسنا/قم مدیر حوزه‌های علمیه ، با صدور پیامی شهادت طلبه بسیجی مدافع امنیت، حسن مختارزاده را تسلیت گفت.

آیت الله اعرافی در این پیام که نسخه ای از آن به خبرگزاری ایسنا قم رسیده، آورده‌ است:‌ خبر شهادت طلبه بسیجی آقای حسن مختارزاده(ره) در راه دفاع از امنیت ملی و ارزش های اسلامی در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) موجب تاسف و تاثر گردید.

به گزارش ایسنا قم، در این پیام آمده است؛ اینجانب شهادت این بزرگمرد با اخلاص را به خانواده به ویژه والد و والده مکرم شان که خود نیز از خانواده های معظم شهدا هستند و دوستان و آشنایان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و حشر با اولیای گرانقدر الهی و برای بازماندگان، آرامش قلبی توأم با اجر فراوان و پایدار خواهانم.

حسن مختارزاده طلبه بسیجی فعال یگان فاتحین استان قم که بصورت خودجوش از سال ۹۸ بعنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه محمد رسول الله تهران نیز فعالیت داشت، در ماموریت آرام‌سازی اغتشاشات تهران مصدوم شد و پس از ۲۲ روز بستری در کما عصر دیروز جمعه ۱۸ آذرماه به فیض شهادت نائل آمد.

وی روز ۲۶ آبان همراه با برادرش در حال بازگشت از مأموریت آرام سازی در اتوبان حکیم غرب به شرق، ابتدای ۳۵ متری گلستان بودکه بر اثر روغن و گازوییل ریخته شده توسط اغتشاش‌گران در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج، دچار سانحه می‌شود و یک خودرو از روی بدن وی گذر می‌کند و متواری می‌شود.

این شهید بسیجی متولد سال ۱۳۸۰، طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم و از بسیجیان فعال یگان فاتحین سپاه استان بود که برای جلوگیری از آسیب رساندن اغتشاشگران به اموال عمومی و حفظ امنیت مردم نقش پر رنگی داشته‌است، همچنین این شهید والامقام در ماه‌های گذشته برای تامین امنیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) به صورت داوطلبانه فعالیت می کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha