• شنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401091912472
  • خبرنگار : 30188

نرم‌افزار اتوماسیون اداری رایگان چیست؟

نرم‌افزار اتوماسیون اداری رایگان چیست؟

نرم‌افزار اتوماسیون اداری رایگان، نرم‌افزاریست برای استفاده شرکت‌های کوچک و متوسط، به گونه‌ای که به این مجموعه‌ها کمک می‌کند.

 به گزارش ایسنا به نقل از شرکت ایده‌آل پردازش دایا، ارتباطات درون سازمانی خود را از طریق این نرم‌افزار با کمترین هزینه ممکن (ارائه نرم‌افزار رایگان - هزینه جزئی آبونمان ماهیانه بابت استفاده از فضای ذخیره‌سازی اطلاعات) منظم کرده و با ثبت و بایگانی مدارک و اسناد مجموعه‌های خود درصد خطا را در امور اداری، بازرگانی و حسابداری خود به شدت پایین آورده و راندمان کاری نیروهای انسانی خود را بالا ببرند.
اتوماسون اداری رایگان

نرم‌افزار اتوماسیون اداری رایگان دایا پاسخگوی نیاز بسیاری از کسب و کارها در راستای مکانیزه کردن و حذف کاغذ از فرآیندهای اداری و سازمانی است. نرم‌افزار اتوماسیون اداری رایگان در راستای بهبود و ساماندهی امور مرتبط با مکاتبات سازمان بوده و از طریق نرم‌افزار اتوماسیون اداری می‌توان در جهت مدیریت مکاتبات اداری، بایگانی‌ها، نامه‌ها، انواع مستندات سازمانی، کاربران، کارها و وظایف، و گردش اسناد بین آن‌ها استفاده کرد.

نرم‌افزار اتوماسیون اداری رایگان را می‌توانید با امکانات کامل، نامه‌نگاری و بایگانی جهت استفاده در سیستم‌های اداری کوچک و متوسط بر پایه نصب بر فضای ابری بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای این نرم‌افزار را در اختیار خواهید داشت و جهت استفاده ماهیانه به صورت آبونمان بدون محدودیت کاربر و زمان استفاده، می‌توانید مالک این امکانات باشد.

به این شکل نه تنها مجموعه خود را از طریق روش‌های نوین مدیریت می‌کنید بلکه به بالا بردن راندمان کاری نیروهای خود کمک به سزایی خواهید کرد.

امکانات نرم‌افزار اتوماسیون اداری رایگان

  • نامه‌نگاری درون سازمانی
  • دبیرخانه و شماره‌گذاری اسناد
  • امکان شخصی‌سازی و بایگانی نامه‌نگاری‌ها
  • تفکیک نامه‌ها بر اساس پروژه
  • امکان ارجاع نامه
  • نمایش لیست پیوست‌ها و رویدادهای نامه
  • پرینت نامه روی سربرگ‌های تعریف شده
  • بایگانی نامه‌های وارده و صادره بر اساس لیست مشتریان
  • امکان تعریف چارت سازمانی و نامه‌نگاری بر اساس پست‌های سازمانی
  • ایجاد گروه‌های کاری
  • و.....

نقش و اهمیت نرم‌افزار اتوماسیون اداری در سازمان بیش از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. اتوماسیون یا  Automation به معنی خودکارسازی فرآیندها در کسب و کار می‌باشد. بنابراین اگر می‌خواهید کسب و کار خود را خودکارسازی کرده باید از نرم‌افزار اتوماسیون اداری شروع کنید. یک اتوماسیون اداری مناسب و کارآمد قابلیت تبادل اطلاعات و ارتباط با سایر نرم‌افزارهای سازمانی را دارد. این ویژگی به ما کمک می‌کند در اجرای کارهای خود از داده‌های این نرم‌افزار استفاده کنیم. گاهی ممکن است به تبادل اطلاعات بین نرم‌افزارهای درون سازمانی مختلف نیاز داشته باشیم. در این شرایط می‌توانیم از سیستم اتوماسیون به عنوان یک پلت فرم استفاده کنیم. بهترین نرم‌افزار اتوماسیون اداری سیستمی است که با استفاده از واسط‌های برنامه‌نویسی به شما این امکان را بدهد تا داده‌ها را از نرم‌افزارهای دیگر جمع‌آوری کرده و آن را با تیم‌های خود و در فرآیندهای مختلف به اشتراک بگذارید.

زیر سیستم‌های اتوماسیون اداری دایا

نرم‌افزار اتوماسیون اداری رایگان دایا که توسط شرکت ایده‌آل پردازش دایا طراحی و تدوین شده از ارتباط بین چند نرم‌افزار کاربردی (اتوماسیون اداری، ثبت مشتریان، ثبت قراردادها، ثبت پروژه‌ها و ثبت اسناد حسابداری) و ترکیب آن‌ها با یکدیگر و قرار دادن یک پکیج کاربردی کامل در اختیار مشتریان شکل گرفته، کارکرد نرم‌افزار اتوماسیون اداری دایا در دو بخش نمود می‌کند:

الف) کنترل هزینه‌های مجموعه از طریق استفاده از فضای ابری (عدم نیاز به تهیه سرورهای سخت‌افزاری و بکارگیری نیروهای متخصص پشتیبانی)

ب) کمک به مدیران به عنوان یک دستیار دقیق و سریع با ارائه داشبورد مدیریتی ساده و جامع بر بستر وب

نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان

ثبت پروژه‌ها:

  • امکان ثبت و بایگانی اطلاعات پروژه‌ها
  • ثبت اسناد پروژه (شامل اسناد فنی، مالی و قرادادی)
  • امکان گروه‌بندی پروژه‌ها

ثبت اسناد حسابداری:

  • امکان تعریف انواع سند حسابداری
  • امکان تعریف سرفصل‌های مختلف حسابداری
  • امکان تعریف مرکز هزینه
  • امکان ثبت اسناد به صورت پروژه، قرارداد اشخاص یا مشتریان
  • امکان ثبت فاکتور بر اساس مشتریان

ثبت قراردادها:

  • امکان ثبت انواع قرادادهای هزینه‌ای یا درآمدی
  • امکان ایجاد دسته‌بندی‌های قرارداد
  • امکان ثبت قراردادها
  • امکان ثبت پیوست‌های مربوط به قرارداد
  • امکان ثبت متمم‌های قراداد
  • امکان ثبت پرداختی و دریافتی‌های قرارداد
  • امکان ثبت قراردادهای مربوط به پروژه

ثبت مشتریان:

  • امکان ثبت و بایگانی اطلاعات مشتریان
  • امکان ثبت اسناد مربوط به مشتریان
  • امکان ثبت تماس‌های مشتریان
  • امکان گروه‌بندی مشتریان

نتیجه‌گیری

در بسیاری از مواقع انتظاری که مشتری از سیستم اتوماسیون اداری رایگان دارد فراتر از سازماندهی مکاتبات است و تمایل دارد در کلیه حوزه‌های سازمان خود را بدون کاغذ کند. در این مواقع می‌توان از نرم‌افزار اتوماسیون اداری که انواع آن در بالا ذکر شده و مزایا و معایب هرکدام توضیح داده شده، استفاده کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha