• چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401091610870
  • خبرنگار : 50160

پیمانکار آسفالت‌ریزی زنجان خود را موظف به رفع نواقص آسفالت می‌داند

پیمانکار آسفالت‌ریزی زنجان خود را موظف به رفع نواقص آسفالت می‌داند

ایسنا/زنجان پس از آغاز نهضت آسفالت در شهر زنجان، با آغاز بارش بخشی از آسفالت یکی از مناطق از بین رفت که شهرداری زنجان اعلام کرد پیمانکار موظف به جبران وضعیت است.

در همین راستا شرکت پیمانکار با اعلام اینکه پروژه هنوز تحویل کارفرما (شهرداری) نشده است و قرارداد دارای ضمانت نامه و ۵ سال تضمین کیفیت است، پیمانکار موظف به رفع ایراد و اصلاح نواقص است.

بنا بر همین در حال حاضر برنامه‌ریزی برای ترمیم معابر انجام شده و طی روزهای آینده تا حد امکان ترمیم انجام می‌شود و ولیکن با مساعد شدن آب و هوا همه نواقص به طور کامل اصلاح خواهد شد. بدیهی است مانند همه پروژه‌ها این شرکت موظف به تحویل بی‌عیب و نقص کار به کارفرمای یعنی شهرداری است.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان روز گذشته در همین رابطه با اشاره به تخریب بخشی از آسفالت تازه ریخته شده در یکی از معابر شهر زنجان، گفت: ایراداتی در عملکرد یکی از پیمانکاران وجود دارد که باید هر چه سریع‌تر مشکلات را برطرف کنند.

علیرضا انصاری با اشاره به انتشار تصاویر یکی از معابر شهر زنجان و طرح موضوع خرابی آسفالت این معبر، اظهار کرد: اجرای آسفالت معابر سطح شهر با نظارت مشاور ذی‌صلاح و انجام آزمایش‌های استاندارد مستمر انجام شده و در بررسی‌های انجام یافته ایراداتی در کار یکی از پیمانکاران مشخص شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تعهد اخذ شده از پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری مبنی بر تضمین حسن انجام کار به مدت ٥ سال، پیمانکار مذکور ملزم به رفع نواقص شده است.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان با اشاره به رویکرد کیفی انجام پروژه‌ها، افزود: با توجه به رویکرد مدیریت شهری در تاکید بر انجام پایدار و کیفی پروژه‌ها، رفع نواقص توسط پیمانکار فعلا تا حد ممکن انجام ولیکن تکمیل رفع نواقص با مساعد شدن شرایط جوی صورت خواهد گرفت.

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه در زمان انعقاد قراردادهای مربوطه، تدابیر لازم برای جلوگیری از هدررفت منابع عمومی کاملا لحاظ شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha