• چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401091610866
  • خبرنگار : 50228

رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی:

افزایش سرانه فضای ورزشی خوزستان یک اتفاق تاریخی است

افزایش سرانه فضای ورزشی خوزستان یک اتفاق تاریخی است

ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: نزدیک به ۵۰ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان خوزستان اضافه خواهد شد که یک اتفاق خوب و تاریخی است.

حسین بابویی در حاشیه آیین تجلیل از دانش‌آموزان افتخارآفرین ورزش خوزستان که امروز ۱۶ آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان حمایت‌های عملی خوبی از حوزه ورزش دانش‌آموزی انجام می‌دهد و خوشبختانه این استان در کسب مقام جزو استان‌های برتر است و سال گذشته در مسابقات کشوری سکوهای خوبی را به خود اختصاص دادند و این نیز به خاطر مدیریت خوب آموزش و پرورش استان خوزستان و بهره‌مندی از نیروهای انسانی متخصص است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: معلمان عزیز در سراسر استان خوزستان زحمت می‌کشند ضمن اینکه در اینجا استعدادهای خوبی در حوزه ورزش وجود دارد و خانواده‌ها نیز حمایت خوبی دارند.

رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: امروز استان خوزستان از قطب‌های اصلی ورزش دانش‌آموزی کشور است و ما به این مهم افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی در حوزه زیرساخت ورزش دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: ساخت دوهزار و ۱۰۰ سالن ورزشی در سراسر کشور مدنظر است که درصدی از این فضا در استان خوزستان اتفاق می‌افتد و نزدیک به ۵۰ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان خوزستان اضافه خواهد شد که یک اتفاق خوب و تاریخی است و سابقه نداشته است. این مهم با حمایت دولت، مجلس و همت عزیزان در استان خوزستان اتفاق افتاده است و مطمئناً نتایج آن در حوزه ورزش، اجتماعی، سلامتی و جسمانی و کاهش بیماری‌های غیرواگیر تأثیر بسیاری خواهد گذاشت.

بابویی خاطرنشان کرد: در دهه فجر مسابقات ورزش دانش‌آموزی در رشته‌هایی از جمله فوتبال، فوتسال والیبال، دو و میدانی و بسکتبال برگزار خواهد شد که مسیر انتخابی تیم‌های ملی ورزش دانش‌آموزی برای مسابقات بین‌المللی، قاره‌ای و جهانی پیش‌رو خواهد بود و استان خوزستان در شهر آبادان میزبان مسابقات فوتبال دانش‌آموزی کشور است که امیدوارم مسابقات بسیار خوب و پرشوری را شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha