• سه‌شنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401091510339
  • خبرنگار : 50300

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خبر داد

ارتقای آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز به سطح ممتاز

ارتقای آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز به سطح ممتاز

ایسنا/خوزستان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز در آخرین ارزشیابی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور با ارتقاء به سطح ممتاز و کسب رتبه ۱۸ جزو پنج درصد آزمایشگاه برتر کشور شده است.

دکتر علیرضا کیاست اظهار کرد: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه توانست در هشتمین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با کسب رتبه ۱۸ از میان ۴۶۰ مجموعه‌ی آزمایشگاهی، در جمع پنج درصد آزمایشگاه‌های برتر کشور قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز که پس از داوری و ارزیابی اولیه در سال ۱۳۹۳ به عضویت این شبکه درآمده، توانسته است جایگاه خود را به صورت مستمر در ارزیابی‌های این شبکه ارتقاء دهد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از مهم‌ترین فعالیت‌های سال ۱۴۰۰ این آزمایشگاه می‌توان به افزایش ارائه خدمات آزمایشگاهی، افزایش درآمد، پایش مستمر رضایتمندی مشتریان و بهبود مداوم سطح دانش کارشناسان با شرکت در دوره‌های تئوری و عملی به صورت مستمر اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (labsnet.ir) در راستای افزایش بهره‌وری زیرساخت‌های آزمایشگاهی کشور، عملکرد مراکز عضو شبکه را به‌صورت مستمر پایش می‌کند. در این رقابت، توسعه کمی و بهبود کیفیت خدمات آزمایشگاهی، ارتقای مشتری مداری و همچنین ترویج فرهنگ به اشتراک‌گذاری و فعالیت شبکه‌ای در بین مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی رواج داده می‌شود و آزمایشگاه‌ها بر اساس دستورالعمل ارزیابی، برای کسب امتیاز در هر یک از شاخص‌های عنوان‌شده، رقابت می‌کنند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، در هشتمین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بر اساس عملکرد آزمایشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰، فعالیت ۴۶۰ مجموعه آزمایشگاهی مورد ارزیابی قرار داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha