به گزارش ایسنا، پس از اینکه خودروساز آمریکایی تولید خود را در کارخانه شانگهای افزایش داد، قیمت مدلهای پرفروش را کاهش داد و به خریداران چینی مشوقهایی ارائه کرد، این رقم نسبت به اکتبر ۴۰ درصد و ۸۹.۷ درصد بیشتر از یک سال قبل افزایش یافته است.
با این حال، بیوایدی با ۲۲۹ هزار و ۹۴۲ خودروی الکتریکی از جمله خودروهای پلاگین هیبریدی و خودروهای الکتریکی، سه برابر بیشتر از یک سال قبل و بیش از دو برابر تسلا در فروش تسلا در نوامبر چین، پیشتاز بود.
بر اساس گزارش رویترز، دادههای بانک بینالمللی بازرگانان چین نشان میدهد که بیوایدی پرفروشترین برند خودرو در چین در چهار هفته اول نوامبر بوده و عملکردی بهتر از برند فولکسواگن داشته است که نشاندهنده فشار بر برندهای قدیمی در بزرگترین بازار خودروی جهان است.
انتهای پیام
نظرات