• چهارشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401090906354
  • خبرنگار : 50175

یک مسئول:

تعاونی‌های دانشجویی کارآفرین دانشگاه لرستان تشکیل می‌شوند

تعاونی‌های دانشجویی کارآفرین دانشگاه لرستان تشکیل می‌شوند

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: با همکاری بین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، تعاونی‌های دانشجویی کارآفرین و دانش‌بنیان این دانشگاه تشکیل می‌شوند.

علی نظری در نشست مشترک با مدیران اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان و دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان که امروز در سالن جلسات برگزار شد، اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه جدید همکاری دوجانبه بین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعاونی‌های دانشجویی کارآفرین، دانش‌بنیان و عمل‌محور دانشگاه، تشکیل و راه‌اندازی می‌شوند.

وی تصریح کرد: شکل‌گیری این‌گونه تعاونی‌ها از جمله اقدامات در راستای تلاش هرچه بیشتر برای تحقق شعار سال بوده که توسط مقام معظم رهبری (حفظه الله)، به‌عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، نام‌گذاری شده است.

رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: بایستی هرچه بهتر و اثرگذارتر از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های انجمن‌های علمی دانشجویی در مسیر اقتصاد کارآفرین و دانش‌بنیان استانی، استفاده شود.

نظری اضافه کرد: تشکیل و راه‌اندازی تعاونی‌های دانشجویی در راستای بهره‌مندی هرچه بهتر از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه لرستان از جمله انجمن‌های علمی دانشجویی این دانشگاه است.

محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در این نشست بر تقویت فعالیت‌های دانشجویان به‌ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی در مسیر کارآفرینی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، تأکید کرد.

وی اظهار کرد: رویکرد کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حمایت از انجمن‌های علمی دانشجویی، تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی بوده و برای ارتقای کیفیت فعالیت آن‌ها، نشست‌های متعددی برگزار شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تصریح کرد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه لرستان و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با تأکید بر مشارکت انجمن‌های علمی دانشجویی در راه‌اندازی تعاونی‌های دانشجویی کارآفرین، یک اقدام سازنده برای تقویت فرهنگ تعاونی و افزایش نقش دانشجویان در کارآفرینی است.

گفتنی است، در این نشست مجید یاراحمدی، مشاور رئیس دانشگاه و مسئول راه‌اندازی پردیس فناوری دانشگاه لرستان، فاطمه احمدی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، سیده زهرا رحیم‌زاده، رئیس اداره انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان و دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی این دانشگاه، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را در راستای تشکیل تعاونی‌های دانشجویی کارآفرین و دانش‌بنیان دانشگاه لرستان، بیان کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha