• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401083021124
  • خبرنگار : 30188

معرفی آنتی ویروس برای اندروید

معرفی آنتی ویروس برای اندروید

با توجه به افزایش کارکرد تلفن همراه، تهدیدات مربوط به آن نیز گسترش یافته است. بخش وسیعی از این تهدیدات در قالب بدافزارهای خطرناک و پیچیده انتشار یافته‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از مای پادویش، اگر می‌خواهید از تهدیدات در کارکرد تلفن همراه در امان بمانید با ما همراه شوید تا بهترین آنتی‌ویروس برای اندروید را به شما معرفی کنیم.

ضرورت نصب آنتی ویروس روی تلفن همراه

در سال‌های گذشته حضور کاربران در فضای مجازی صرفا توسط رایانه‌ها انجام شده و با توجه به وجود تهدیدات موجود در فضای مجازی ضرورت استفاده از آنتی ویروس  روی رایانه‌ها وجود داشته است. اما اکنون اغلب کاربران فعالیت خود در فضای مجازی را به وسیله تلفن‌های همراه انجام می‌دهند. به همین دلیل بسیاری از کلاهبرداران اینترنتی نیز با تولید بدافزارهای مربوط به سیستم عامل اندروید فعالیت‌های خرابکارانه خود را ادامه داده‌اند. بدافزارهای مذکور در شبکه‌های اجتماعی و یا در قالب اپلیکیشن‌های ناشناس انتشار می‌یابند. به همین دلیل نصب آنتی ویروس روی تلفن همراه ضرورت پیدا کرده است.

معرفی آنتی ویروس برای اندروید

بهترین آنتی ویروس برای اندروید کدام است؟

اگر به دنبال بهترین آنتی ویروس برای اندروید هستید، تنها محصولات اورجینال می‌توانند امنیت لازم را برای شما تامین کنند. قدرت بالا در شناسایی و مقابله با انواع بدافزارهای سیستم عامل اندروید، امکانات جانبی متنوع و کاربردی و وجود یک تیم پشتیبانی سریع و حرفه‌ای از جمله ویژگی‌های بهترین آنتی‌ویروس برای اندروید می‌باشند.

معرفی آنتی ویروس برای اندروید

آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید

در صورتی که به دنبال تهیه بهترین آنتی ویروس برای اندروید می‌باشید، آنتی ویروس موبایل پادویش نسخه اندروید بهترین انتخاب می‌باشد. این نرم‌افزار معتبر و اورجینال با تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته‌ای تلفن همراه کاربران را اسکن نموده و در صورت وجود هر نوع بدافزاری با آن‌ها مقابله می‌کند. قابلیت‌های ضد سرقت، ضد فیشینگ و دیواره آتش از جمله امکانات بسیار متنوع این محصول کاربردی می‌باشد. تیم پشتیبانی پادویش نیز همواره همراه کاربران بوده تا ایشان بدون دغدغه از کار با این محصول کاربردی لذت ببرند.

قابلیت ضد سرقت

همانطور که قابلیت ضد بدافزاری، امنیت تلفن همراه در فضای مجازی را بر عهده دارد، قابلیت ضد سرقت نیز از این وسیله در فضای حقیقی محافظت می‌کند. به واسطه این قابلیت در صورت سرقت یا مفقودی تلفن همراه، امکان روشن نمودن صدای آژیر، حذف تمامی اطلاعات تلفن همراه، ردیابی موقعیت گوشی و ... فراهم خواهد بود. بدین منظور می‌بایست بعد از فعالسازی قابلیت ضد سرقت، شماره یک فرد معتمد را معرفی نموده تا در مواقع لزوم فرامین پیامک شده از سوی وی اجرا گردد.

قابلیت ضد فیشینگ

درگاه‌های پرداخت جعلی یا به اصطلاح فیشینگ، اطلاعات حساب بانکی کاربران را دریافت کرده و از حساب بانکی ایشان سرقت می‌کنند. قابلیت ضد فیشینگ در آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید، قبل از ورود هرگونه اطلاعاتی توسط کاربر در درگاه‌های جعلی، آن‌ها را به سرعت شناسایی کرده و به کاربران پیام هشداری را نمایش می‌دهد تا آن‌ها را از ورود به این صفحه باز دارد.

قابلیت دیواره آتش

این قابلیت در آنتی ویروس موبایل پادویش نسخه اندروید، توانایی کنترل و مدیریت ارتباط برنامه‌های نصب شده روی تلفن همراه با اینترنت را دارد. جهت استفاده از این ویژگی می‌بایست بعد از نصب محصول قابلیت دیواره آتش را فعالسازی نمود. سپس با ورود به بخش مربوطه امکان مسدودسازی ارتباط اپلیکیشن ها با اینترنت وجود دارد.

جهت آشنایی با این محصول، خرید لایسنس و همچنین توضیحات بیشتر درباره سایر محصولات خانگی پادویش، می‌توانید به وب سایت www.mypadvish.ir مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha