• چهارشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401082518066
  • خبرنگار : 50126

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

گره‌گشایی از مشکلات مردم راه مقابله با جنگ ترکیبی است/ اجرای بیش از ۷۰۰۰ برنامه در هفته بسیج

گره‌گشایی از مشکلات مردم راه مقابله با جنگ ترکیبی است/ اجرای بیش از ۷۰۰۰ برنامه در هفته بسیج

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: خدمت بی‌منت و گره‌گشایی از مشکلات مردم بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است که بسیج در این زمینه پیشتاز است.

سردار «جمال شاکرمی» ، عصر امروز، ۲۵ آبان، در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: در آستانه‌ی آغاز چهل ودومین سالگرد تولد شجره طیبه بسیج به عنوان یادگار حضرت امام هستیم و شعار هفته بسیج امسال بسیج خدمتگزازین شعارملت ایران است و امیدوارم بتوانیم به بهانه این هفته و در طی مسیربیش از پیش این شعار را عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه  این شعار عمیق دارای ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی است و مشخصه این خدمت، بی‌منت بودن است که در قالب اقشار مختلف انجام می‌گیرد و مشخصه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هرچند تا تکمیل این خدمات فاصله زیاد داریم و تلاش‌ها نیز در حال فزونی گرفتن است، تصریح کرد: راهبرد اصلی بسیج که باعث پیش برندگی آن شده حضور در همه‌ی عرصه‌ها است و فرمول حل مشکلات تفکر بسیجی است و هر جایی که مردم نیاز به خدمت داشته باشند بسیج پیشتازی می‌کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: یکی از مشکلات امروز ما پاه امیرالمومنین(ع) آبی است، که بسیج با تمام توان وارد شد و امیدواریم به حل این مشکل در روستاها و شهرهای کوچک کمک کنیم.

وی گفت: سه کارخانه لوله‌سازی در استان که یکی از آنها در مهران بود و احیاء شده بود لوله ۸۰۰ کیلومتر خط انتقال  و دهها مخزن آب با ظرفیت هزار تا  ده هزار متر مکعب تامین شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه با تلاش بسیجیان آب ۴۰ روزه به روستای «مهر» شهرستان ملکشاهی رسید که رکورد و الگویی ماندگار در کشور است، ادامه داد: تمام پروژه‌ها به صورت آنلاین رصد  و تمام پروژه‌ها با رعایت کیفیت انجام می‌شود و در مجموع این پروژه‌ها دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و در کشور جایگاه بسیار خوبی در این زمینه داریم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: در خدمت بسیج به مردم محدودیتی وجود ندارد و خدمت بسیج به همه ساری و جاری است و امروز کمیته امداد هر تعداد خانواده ای که معرفی کند و زمین داشته باشد میتوانیم برایشان خانه بسازیم که امسال ۱۰۰ خانوار معرفی شد.

وی تاکید کرد: خدمت بی‌منت و گره‌گشایی از مشکلات مردم بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است که بسیج در این زمینه پیشتاز است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: امسال در استان ایلام  در هفته بسیج ۷۲۰۰ برنامه در قالب ۱۵ سرفصل و۱۴۱ عنوان برگزار خواهد شد.

شاکرمی تصریح کرد: راهپیمایی خانوادگی مردم ایلام در ۳ آذر ، جشنواره جهادگران ، اعزام ۱۰۰ گروه به مناطق مختلف، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، رونمایی از اختراعات بسیجیان، همایش طلایه داران عصر ظهور، برپایی درمانگاه سیار در مناطق محروم، اعزام پزشکان به مناطق دورافتاده ، دیدار منتخبان  بسیجی استان با مقام معظم رهبری و برپایی میزهای خدمت از جمله برنامه‌های مهم در هفته بسیج است.

وی از اجتماع ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی استان در دانشگاه ایلام خبر داد و گفت: برگزاری اردوهای پیشرفت و آبادانی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره به نامگذاری روزهای مختلف هفته بسیج ۱۴۰۱ گفت: یکشنبه ۲۹ آبان با عنوان «بسیج سازندگی و پیشرفت»، دوشنبه ۳۰ آبان با عنوان «بسیج، مسجد محوری و جامعه اسلامی»، سه شنبه اول آذر با عنوان «بسیج نوآوری و جهاد علمی»، چهارشنبه دوم آذر با عنوان «بسیج مردم‌سالاری، ایران قوی و مستقل»، پنجشنبه سوم آذر با عنوان «بسیج مظهر جهاد و شهادت»، جمعه چهارم آذر با عنوان «بسیج، ایمان و تربیت اسلامی» و شنبه پنجم آذر با عنوان «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» عناوین هفته بسیج سال ۱۴۰۱ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha