• یکشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401082214832
  • خبرنگار : 50126

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام:

اگر در الگوسازی سهل‌انگاری کنیم دشمن برای ما الگو می‌سازد

اگر در الگوسازی سهل‌انگاری کنیم دشمن برای ما الگو می‌سازد

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: شورای فرهنگ عمومی در زمینه جهاد تبیین در کشور جایگاه خوبی کسب کرده است و کارهای ارزشمندی در این حوزه انجام شده است، در شورای فرهنگ عمومی آینده باید خروجی این کار را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» در گردهمایی هیئت رئیسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان ایلام، با تقدیر از شورای تامین استان، اظهار کرد: از همه کسانی که  تلاش کردند  و در برابر اغتشاشات اخیر با سعه صدر و صبر، سعی  در مدیریت اغتشاشات داشتند تقدیر می کنم و یکی از این عرصه‌ها که نیاز به آمادگی در برابر دشمن دارد جبهه فرهنگی است  و  همه ما مسئولیت سنگینی به عنوان فرهنگ سازان جامعه در زمینه فرهنگی برعهده داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید نسیت به آنچه دین، فرهنگ، ایمان و اعتقادات افراد جامعه را تهدید می‌کند نباید عفلت شود، افزود: ما باید فرهنگ‌سازی کنیم، تعدادی از افراد به عنوان الگو شایستگی الگو و اسوه بودن را ندارند به عنوان سلبریتی مطرح می شوند و خروجی کار این می شود که به ارزش‌های دینی و اسلامی و انقلابی هتک حرمت می شود و یا برای نشر آنچه ضد انقلاب گفته است در فضای مجازی فعالیت و در میدان دشمن بازی می‌کنند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه الگوی ما شهدا، آزادگان، رزمندگان و کسانی برای حفظ دین و ارزش‌ها وجود خود را فدا کردند،هستند، افزود: از مردم خوب استان درخواست می کنم که ما حرکت زیبای برگزاری یادواره شهدا متناسب با زمان را برگزار کنند و هر چه در این زمینه کار شود بسیار ارزشمند است.

کریمی‌تبار  تصریح کرد: اگر ما برای الگوسازی قهرمانان واقعی خود که شهدا هستند کوتاهی کنیم دشمن الگوهای دیگری برای ما می سازد که شایسته نیستند و در جاهایی که باید وارد میدان شوند، متاسفانه در زمین دشمن بازی می کنند.

وی گفت: شورای فرهنگ عمومی در زمینه جهاد تبیین در کشور جایگاه خوبی کسب کرده است و کارهای ارزشمندی در این حوزه انجام شده است، در شورای فرهنگ عمومی آینده باید خروجی این کار را داشته باشیم، برای مدیران و مسئولان مربوطه در سطوح مختلف، این فتنه ها و اغتشاشات همانند غربالی است که مدیران باید بر اساس آن ارزیابی شوند و باید توجه شود که در این میدان چه کسانی ایستادند و در برابر دشمن قد علم کردند و چه کسانی سکوت کردند و یا در زمین دشمن بازی کردند.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه میدان کار و زمینه جذب برای کسانی فراهم شود  که وارد عرصه شدند و از وجود خود مایه گذاشتند، گفت:  در جهاد تبیین نیاز داریم که الگوهایی مانند شهید چمران و شهید طهرانی مقدم برای نسل جوان ما معرفی شوند.

 کریمی‌تبار با بیان اینکه حرکت خوبی در جهاد تبیین از استان آغاز شد که نیاز است تداوم داشته باشد، تصریح کرد: فرهنگ اسلام با فطرت انسان صحبت می کند و همین فرهنگ اسلام در تمام دنیا طرفدار دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام قد و با تمام توان برای مقابله با نظام اسلامی در قالب جنگ ترکیبی برنامه ریزی کرده است، گفت: تصور دشمنان بر این بود که نظام اسلامی با این اغتشاشات سقوط می‌کند و امروز التماس می کنند سپاه جواب این خصومت های دشمن را ندهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha