• سه‌شنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401081711379
  • خبرنگار : 50228

وزیری‌پناه: صعود استقلال خوزستان از آقای گلی برایم مهم‌تر است

وزیری‌پناه: صعود استقلال خوزستان از آقای گلی برایم مهم‌تر است

ایسنا/خوزستان مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید ابتدا به صعود تیمش فکر می‌کند و آقای گلی هدف دومش در این تیم است.

علی وزیری پناه در گفت‌وگو با ایسنا، در ابتدا با اشاره به برد پرگل ۶ بر صفر تیمش در هفته دوازدهم لیگ یک مقابل چوکا که همراه با به ثمر رساندن چهار گل از سوی وی بود، اظهارکرد: ما از ابتدای این دیدار به دنبال سه امتیاز بودیم که خوشبختانه خیلی زود هم به ۲ گل دست پیدا کردیم. این گلزنی در نیمه اول و دوم نیز ادامه داشت و در نهایت موفق شدیم برنده از زمین خارج شویم. 

وی ادامه داد: از ابتدای لیگ استقلال خوزستان هجومی بازی کرده است و حتی می‌توانستیم در برخی دیدارها به برتری برسیم اما موقعیت‌های گلزنی‌مان با بدشانسی از دست رفتند اما به نظر من از چند بازی گذشته نشان داده‌ایم که در حال رسیدن به انسجام لازم هستیم و ان‌شاءالله در ادامه بردهای بیشتری داشته باشیم. 

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: هر تیمی که امسال مقابل استقلال خوزستان بازی می‌کند با انگیزه دوچندان در زمین حاضر می‌شود و همین نیز کار ما را سخت کرده است البته کم شانسی و اشتباهات داوری در ابتدای فصل نیز از دیگر عواملی است که باعث شده ما در برخی دیدارها که حق‌مان برد بوده است به این مهم نرسیم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشیم.

وی درباره قرارگرفتن خودش در صدر جدول گلزنان نیز خاطرنشان کرد: صعود تیم از آقای گلی برایم مهم‌تر است. فصل گذشته نیز آقای گل لیگ یک شدم و امسال هم دست از تلاش برنمی‌دارم اما امیدوارم آقای گلی من به صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر کمک کند. آقای گلی هدف دوم من در استقلال خوزستان است.

وزیری‌پناه درباره اینکه استقلال خوزستان می‌تواند به لیگ برتر صعود کند یا خیر، گفت: در حال حاضر ۱۷ امتیازی هستیم و با تیم دوم جدول چهار امتیاز فاصله داریم و همان‌طور که همه می‌دانند استقلال خوزستان برای صعود بسته شده است و یک مجموعه خوب کنار هم جمع شده‌اند. تمام تلاش این مجموعه این است که تیم لیگ برتری شود که امیدوارم به این مهم برسیم. 

وی با بیان این‌که نظارت بر لیگ یک تفاوت چندانی با فصل گذشته ندارد، ادامه داد: این انتظار از سوی تیم‌ها وجود دارد که نظارت بر لیگ یک بیشتر شود زیرا به طور حتم در نیم‌فصل دوم به بازی‌هایی می‌رسیم که یک سوت می‌تواند تعیین کننده باشد. از ابتدای فصل تاکنون در برخی بازی‌ها چند سوت می‌توانست نتایج دیگری را برای استقلال خوزستان رقم بزند و نقش تعیین کننده‌ای داشتند. پس اگر نظارت‌ها بیشتر باشد و حداقل برای بازی تیم‌های مدعی حساسیت بیشتری از سوی مسوولان متولی شاهد باشیم این مهم می‌تواند در کیفیت بازی‌ها تاثیرگذار باشد.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد:‌ به نظر من از نظر کیفیتی در فصل جاری لیگ یک، تیم‌هایی مدعی بیشتر شده‌اند و همان‌طور که در جدول مشاهده می‌شود تیم‌های هم‌امتیاز زیاد هستند و بازی‌ها خیلی نزدیک به هم دنبال می‌شوند و سطح تیم‌ها نیز به هم نزدیک است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha