• جمعه / ۱۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401081308927
  • خبرنگار : 30133

فرماندار اهر:

جوانان و نوجوانان ایران اسلامی آگاهانه در صحنه حاضر هستند

جوانان و نوجوانان ایران اسلامی آگاهانه در صحنه حاضر هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر گفت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی همیشه در کلیه صحنه های انقلاب اسلامی حاضر بوده و با آگاهی و موقعیت شناسی مناسب توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

ابوالفضل غنی‌زاده در پایان مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان اهر با تاکید بر اینکه نوجوانان فرزندان ما و آینده سازان ایران اسلامی هستند گفت: توطئه‌های امروز دشمنان نظام و انقلاب علیه ملت ایران تماماً آمریکایی و صهیونیستی بوده و باید مسئولان و مردم با آگاهی و وحدت در برابر این توطئه‌ها مقابله کنند.

وی حفظ وحدت و یکپارچگی بین مسئولان و مردم را عاملی مهم در موفقیت و پیروزی برشمرد و از عدم حضور برخی افراد در مراسمات و راهپیمایی های اخیر انتقاد کرد و از حضور نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه، بسیج، قوه قضائیه و… که شبانه روز برای حفظ امنیت و آسایش جامعه و شهرستان اهر در تلاش هستند قدردانی کرد.

غنی‌زاده در ادامه ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث گام دوم انقلاب و نیاز حضور جوانان در تحقق این هدف مهم در کشور گفت: آینده ایران اسلامی بدست جوانان امروز اداره خواهد شد و مطالبات و خواسته‌های به حق این جوانان باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین خطاب به دشمنان نظام و انقلاب، کسانی که خوی استکباری و خواب های آنچنانی برای ملت و کشور ایران را دیده‌اند نیز گفت: بدانید ایران اسلامی مانند کشورهای سوریه، یمن و… نیست و اقتدارتر از همیشه در مقابل دشمنان ایستاده و اجازه هیچگونه سو استفاده ای را برای دشمنان نخواهد داد.

فرماندار اهر در پایان از جوانان و دانش آموزان خواست برای رسیدن به موفقیت و تحصیلات بالاتر با الگوگیری از گروه های مرجع مانند دانشگاهیان، روحانیون، نخبگان علمی و مدنی، معلمین، افراد دلسوز انقلاب و… همچنان به سوی پیشرفت و سربلندی خود و ایران اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha